پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27443
تعداد نظرات: ۰

شهردار شبانکاره با صدورپیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 21 فروردین 1399 - 03:07

حامد سعادت شهردار شبانکاره به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان ، و لادت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان به شرح زیر است.

بسمه تعالی

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان و تبدیل این کشور به جزیره ثبات در منطقه بحران زده خاورمیانه، حاصل خون شهیدان ، فداکاری ایثارگران  وتلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس  نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی ، نظامی و انتظامی، خصوصا “سربازان گمنام امام زمان(عج)”  است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده و با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام، امید ، آرامش وامنیت را به مردم هدیه می نمایند .

به طور یقین تلاشهای ارزنده این عزیزان چشمگیر و قابل تقدیر است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  گرانقدرعرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، “هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)” را به همه کسانی که دل در گرو امنیت ایران اسلامی دارند و در این راستا نقش آفرینی می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سالی که بنام سال ” جهش تولید  ” مزین گردیده، این مجموعه ارزشمند و انقلابی در خط مقدم رویارویی و خنثی سازی برنامه دشمنان، همچون گذشته با حضور موثر و پرصلابت مایه تحقق این شعار ، آرامش و اطمینان خاطر دوستان و نا امیدی دشمنان این سرزمین را فراهم نمایند . انشاء الله

حامد سعادت – شهردار شبانکاره


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا