پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27424
تعداد نظرات: ۰

در پی صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور اعضای این تیم با حضور استاندار بوشهر تجلیل شدند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 اردیبهشت 1398 - 17:03

به نقل از تسنیم؛ عبدالکریم گراوند در نشست با اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر ضمن تمجید شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر از تیم شاهین شهرداری بوشهر برای حمایت در لیگ دسته اول کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه شاهین با قدمت ۷۰ ساله تیم ریشه‌داری در کشور است شرایط پایدار اقتصادی تیم برای رقابت با تیم‌های برزرگ لیگ برتر فراهم شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فوتبال به‌عنوان یک صنعت در ورزش کشور شناخته می‌شود افزود: فوتبال و اقتصاد، دو واژه‌ای که در دنیای امروز به یکدیگر پیوند خورده‌اند و حیات و بقای فوتبال را حفظ کرده‌اند. فوتبال با رشد فزاینده‌ای که در کشورهای جهان پیدا کرده است به عنوان بخشی از جریانات جامعه در اقتصاد حاصل از آن نیز تأثیر گذاشته است.

وی بیان کرد :فوتبال به کمک اسپانسرهای موجود، حامی کالاهای خصوصی و دولتی است به گونه ای که قادر است در برهه‌های مختلف در بازار اقتصاد کالایی را در اذهان مردم به عنوان یک نمونه تأیید شده رونق بخشد. فوتبال به کمک حامیان مالی خود که در آن تلویزیون نیز نقش مهمی دارد، زندگی حرفه ای را ادامه می‌دهد.

گراوند تصریح کرد:برای پایداری و ماندگاری این تیم در لیگ برتر باید مدارس فوتبال این باشگاه تقویت تا در آینده پشتوانه این تیم باشند.

استاندار بوشهر گفت: چالش‌هاو مسائل اقتصادی باشگاه با پیشکسوتان برای حضوری مقتدر در لیگ برتر از سوی شهردار و اعضای هیئت مدیره باشگاه با هم‌فکری انجام شود.

وی  تاکید کرد: با توجه به اینکه امسال دوتیم شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در لیگ برتر داریم از این باشگاه‌ها حمایت می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست گفت: سال‌ها به دنبال احیای تیم شاهین در لیگ کشور بودیم که این خواسته با حمایت شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر با صعود تیم شاهین در لیگ برتر فراهم شد

احمد بهروزیان‌فرد افزود: با صعود تیم شاهین به لیگ برتر شور و نشاط در ورزش استان بوشهر میان هواداران این تیم محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: بوشهر مهد فوتبال کشور است که در کنار پارس جنوبی جم جای شاهین در لیگ برتر خالی بود که با این صعود انتظار داریم نماینده شایسته‌ای برای استان در لیگ برتر باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر  تصریح کرد: از اعضای هیئت مدیره باشگاه می‌خواهم که از هم اکنون برای حضور مقتدر شاهین در لیگ کار را آغاز کنند.

شهرداربوشهر نیز از حمایت شهرداری در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد و افزود: پس از صعود این تیم به لیگ برتر جلسات  هیئت مدیره باشگاه با حضور عبدالله ویسی سرمربی این تیم آغازشد که هدف ما در این فصل کسب سهمیه آسیاست.

در پایان در این آیین از سوی استاندار بوشهر و مدیر کل ورزش و جوانان از اعضای باشگاه شاهین با اهدا هدایایی تجلیل شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا