پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27381
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر گفت: تعطیلی فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری این بندر تا ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا این استان همچنان ادامه دارد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 20 فروردین 1399 - 15:05

حسن شجاعی پور در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر از ۲۵ اسفند ماه سال گشده تعطیل شد و هم‌اکنون  از مجموع بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس سازمان تنها چهار دستگاه با رعایت کامل پروتکل‎های بهداشتی برای جابه جایی کارشناسان نیروگاه اتمی فعالیت دارند.

وی بیان کرد: تمامی اتوبوس‎ها سرویس شده و آماده فعالیت هستند تا به محض ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا فعالیت خود را از سرگیرند.

شجاعی پور ادامه داد: از مجموع بیش از ۲۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری نیز تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد آن فعال هستند.

وی بیان کرد: همین شمار تاکسی نیز به دلیل کمبود مسافر فعالیت آنها توجیه لازم را نداشته و تنها با هدف تامین نیاز شهروندان در زمینه حمل و نقل درون شهری فعالیت می‌کنند.

شجاعی پور ادامه داد: تاکسی‎هایی که اکنون فعال هستند در بسیاری از ساعت‎های کاری به دلیل نبود مسافر بیکار می‌مانند.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر گفت: برای جابه جایی مسافر نیز به رانندگان تاکسی‎ها ابلاغ شده تا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صندلی عقب تنها ۲ سرنشین سوار کنند.

وی افزود: در ارتباط با نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری نیز در مقطعی تسهیلات موردنیاز متقاضیان فراهم شد که شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد خودرویی برای ناوگان تاکسیرانی ندارد.

شجاعی پور اظهار داشت: در ارتباط با خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ نیز به دلیل قیمت و استهلاک بالا متقاضی برای آنها وجود نداشت.

وی یادآور شد: با این وجود با یک شرکت حمل و نقل صحبت شده تا با تامین ۴۰ دستگاه خودرو تیبا بخشی از نیاز نوسازی ناوگان تاکسیرانی بوشهر تامین شود.


برچسب ها: #شهرداری بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا