پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27270
تعداد نظرات: ۱

روحانی: کسب و کار‌های «متوسط و کم‌خطر» از ٢٣ فروردین می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند / از ۲۳ فروردین، ساعات کاری اداری از ۷ صبح تا ۱۴ است / تردد استان به استان تا ۳۰ فروردین همچنان ممنوع است / فعالیت مدارس تا ۳۰ فروردین تعطیل است.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 17 فروردین 1399 - 11:54

رییس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: درباره کسب و کارها و فعالیت‌ها تصمیم گرفته شد که از ۲۳فروردین استان‌های کشور کسب و کارهای متوسط و کم ریسک را می‌توانند با اجرای پروتکل‌ها آغاز کنند؛ اما کسب و کارهای پر ریسک مثل استخرها و … تا پایان فروردین همچنان تعطیل است تا تصمیم‌گیری شوند.

رییس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: درباره کسب و کارها و فعالیت‌ها تصمیم گرفته شد که از ۲۳ فروردین استان‌های کشور کسب و کارهای متوسط و کم ریسک را می‌توانند با اجرای پروتکل‌ها آغاز کنند؛ اما کسب و کارهای پر ریسک مثل استخرها و … تا پایان فروردین همچنان تعطیل است تا تصمیم‌گیری شوند.

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی افزود: در استان تهران این فعالیت از ۳۰ فروردین با مراعات پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود؛ آغاز این فعالیت به معنای این نیست‌که اصل در خانه ماندن را نقض کرده باشیم. فعالیت در جامعه باید حداقل ضروری باشد.


برچسب ها: #روحانی #کرونا
تعداد نظرات: ۱
...
11:54 - 1399/01/17

این به معنی گسترش بیماری ومرگ ومیر بیشتر هست خواهش میکنم تجدید نظر بفرمایید

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا