پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27250
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون سازمان صمت بوشهر گفت: برای جلوگیری از گسترش کرونا از اسفند پارسال تا کنون ۱۹۸ واحد صنفی به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی بسته شده‌اند.

تاریخ انتشار: جمعه ، 15 فروردین 1399 - 12:38

رضا جمالی معاون نظارت بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: از اسفند پارسال همزمان با شروع طرح تشدید نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی تا کنون بیش از ۱۲ هزار مورد بازرسی از صنوف سراسر استان بوشهر انجام گرفته است.

او افزود: به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا از اسفند پارسال تا کنون ۱۹۸ واحد به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی بسته شده‌اند و ۴۴۰ واحد صنفی اخطاریه تعطیلی دریافت کرده‌اند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به حضور مستمر تیم‌های بازرسی این سازمان و ادارات تابعه در سطح بازار در دو شیفت صبح و بعدازظهر عنوان کرد: روزانه با حضور ۵۰ نفر بازرس بر فعالیت واحد‌های صنفی به صورت دقیق نحوه رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و دیگر تخلفات صنفی را پایش می‌کنند.

جمالی عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده ۷۰۰ مورد گزارش و شکایت مردمی در خصوص تخلفات صنفی دریافت و رسیدگی شده که منجر به تشکیل ۲۰۰ فقره پرونده تخلف شده است.

او یادآور شد:در این بازه زمانی  ۳۰۱ مورد گشت مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته و منجر به تشکیل ۲۰۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۷ میلیون ریال شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: از مجموع ۱۳ هزار مورد بازرسی انجام شده تعداد ۲۶۵ فقره پرونده به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال شده است.

منبع:ایرنا


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا