جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27177
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم استان بوشهر گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی پارک‌های این شهرستان از جمله جنگل عامری ۱۳ بدر (روز طبیعت) تعطیل است و از ورود گردشگران جلوگیری می‌شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 فروردین 1399 - 11:57

غلامحسین آقاجری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به اینکه تنها راه مبارزه و  قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، در خانه ماندن است، مردم روز طبیعت را برخلاف سال های قبل در خانه سپری کنند تا گامی مهم در راستای ریشه کنی هرچه سریع تر  این بیماری برداشته شود.

وی اظهارداشت: این اداره تمهیدات لازم برای جلوگیری از حضور مردم در ۱۳ بدر در طبیعت اندیشیده و بر اساس تاکید  ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسیرهای ورودی به تمامی بوستان‌ها و پارک‌های جنگلی را همانند دیگر نقاط کشور مسدود کرده و هیچ گردشگر و میهمانی را در این مکان‌ها نمی‌پذیرد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم گفت:  از همه اهالی این شهرستان و هموطنان می‌خواهیم در سیزدهم فروردین از رفتن به دامان طبیعت بجد پرهیز و از هر گونه تجمع انسانی در محیط‌های تفرجگاهی خودداری کنند.

پارک جنگلی عامری دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط مهم گردشگری جنوب کشور است و همه ساله در تعطیلات نوروز بویژه روز طبیعت پذیرای شمار زیادی از گردشگران می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا