جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27154
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: مهمترین برنامه سازمان در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات غیرحضوری، نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه بیمه است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 12 فروردین 1399 - 13:01

پرویز رمضانی افزود: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک بیشتر نمایان شده است و حذف دفترچه بیمه و ارائه خدمات بدون دفترچه در مراکز درمانی و همچنین خدمات غیرحضوری از اولویت‌های سازمان است.

رمضانی بر حمایت و پشتیبانی از بیمارستان‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت تأکید کرد و ادامه داد: این اداره کل در همین راستا و با توجه به ضرورت تأمین نیازهای مراکز درمانی استان، از ابتدای آغاز بیماری کرونا تا کنون حدود ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات این مراکز را پرداخت کرده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر اضافه کرد: علاوه بر تسویه کامل بدهی‌های خود به مؤسسات و مراکز درمانی غیردانشگاهی، مطالبات این مراکز را تا آبانماه سال ۹۸ را نیز پرداخت کرده‌ایم.

رمضانی ضمن مطلوب دانستن فعالیت‌های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مقامات استان و همراهی مردم عزیز استان در کنترل بیماری کووید ۱۹ در استان، از مردم استان بوشهر تقاضا کرد که در شرایط حاد کنونی و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا حتی الامکان در خانه بمانند و در صورت داشتن سوالاتی در خصوص این بیماری می‌توانند از طریق سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران با پزشکان و کارشناسان این سازمان در طول شبانه روز تماس برقرار کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا