پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27059
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : شهریار مغانلو می گوید علاوه بر تیم های صدرنشین لیگ برتر، چند پیشنهاد خارجی نیز در ماه های اخیر داشته است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 فروردین 1399 - 20:12

مهاجم گلزن پیکانی ها را می توان یکی از بازیکنان روی بورس این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی گذشته و تابستانی پیش رو دانست.

 

شهریار مغانلو که پس از پایان خدمت سربازی و خروج از جمع ملوانان باز هم به پیکان بازگشت از ابتدای لیگ نوزدهم موفق شد بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد و یک بار دیگر خود را یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ برتر معرفی کند.

این مهاجم که این روزها به عیسی آل کثیر در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفته است در فصل نقل و انتقالات زمستانی یکی از بازیکنان پرمشتری بود که البته در نهایت پیکانی ها نخواستند رضایت نامه وی را صادر کنند. اتفاقی که احتمالا در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی یعنی تابستان نیز تکرار خواهد شد اما باید دید این بار نیز پیکانی ها می توانند در مقابل پیشنهادات این بازیکن ایستادگی کنند یا خیر.

 

مغانلو در پاسخ به سوالی که درباره آینده بازی او و همینطور پیشنهادات داخلی و خارجی گفت: خدا را شکر از هر چهار تیم بالای جدول پیشنهاداتی داشتم اما در نهایت در جمع پیکانی ها ماندم. از تیم های خارجی نیز برای من پیشنهاداتی آمده بود. پیشنهاداتی که می توانم بگویم از بلژیک، کرواسی و قطر بود اما با وجود آنکه تمایل دارم به عنوان یک لژیونر موفق خارج از ایران به بازی بپردازم، توافقات نهایی صورت نگرفت تا همچنان با پیراهن پیکان در لیگ برتر حضر داشته باشم.

او در پایان درباره مدت زمان قرارداد خود با خودروسازان نیز گفت: برخلاف حرف هایی که زده می شود در پایان این فصل قرارداد من با پیکان تمام نمی شود و یک فصل دیگر نیز با این تیم قرارداد دارم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا