جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27040
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به وجود ۸ پارک جنگلی در استان بوشهر گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا پارک‌های جنگلی استان بوشهرتا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 فروردین 1399 - 16:00

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار داشت: برای مبارزه با ویروس کرونا باید همگانی مشارکت فعالی داشته باشند و در این رابطه نقش مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/01/12/139501121200528627431404.jpg

وی با بیان اینکه نوروز امسال با شیوع بیماری کرونا همسان شده است افزود: در نوروز امسال استفاده از منابع طبیعی و بوستان‌های جنگلی در راستای مقابله با ویروس کرونا ممنوع شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از وجود ۸ پارک جنگلی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات درب تمامی پارک‌های جنگلی استان بوشهر بسته شد و حضور در پارک‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

منتظری، با اشاره به فعالیت گشت‌های حفاظتی منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در سراسر استان بوشهر در حال آماده‌باش هستند و از ورود افراد به عرصه‌های جنگلی و مرتعی جلوگیری می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه درهای پارک و بوستان‌های استان بوشهر بسته  است و یا از ورود مردم جلوگیری می‌شود، افزود: این اقدام برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیر‌ه‌ گسترش ابتلای مردم به ویروس کرونا است و تا زمان ریشه‌کن شدن این ویروس درب پارک‌های جنگلی  استان بوشهر بسته خواهد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر مساحت  عرصه جنگلی  استان بوشهر را  ۲۷ هزار ۲۱۵ هکتار دانست و تاکید کرد: از عموم مردم تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه و تا عادی شدن شرایط از رفتن به عرصه‌های طبیعی جداً خودداری کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا