سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27033
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: ورود به مناطق تحت حفاظت و مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 فروردین 1399 - 15:56

فرهاد قلی نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در فصل شروع زاد آوری حیات وحش در استان بوشهر هستیم و باید مراقبت‌های لازم انجام شود.

ورود به مناطق تحت حفاظت محیط زیست استان بوشهر ممنوع شد

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از جابجایی وحوش در فصل زایمان و جلوگیری از ایجاد استرس در زمان زادآوری حیات وحش، ممنوعیت ورود به مناطق امن حفاظت شده اعمال و کنترل‌های مستمر و شبانه روزی توسط مأموران اجرایی این استان در حال انجام است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر لزوم عدم ورود به مناطق حفاظت‌شده تصریح کرد: برخورد جدی با متخلفین صورت خواهد گرفت.

قلی نژاد بیان کرد: فصل بهار هنگام زایش وحوش در طبیعت است و زایش حیواناتی چون قوچ و میش، کل و بز و سایر حیوانات در منطقه حفاظت شده و حتی سایر مناطق طبیعی اهمیت بالایی برای افزایش ظرفیت حیات وحش دارد.

وی از دوستداران محیط زیست و طبیعت خواست تا ضمن همکاری با محیط‌بانان از نزدیکی به مناطق زادآوری حیات وحش خودداری کنند و در صورت مشاهده نوزاد جانوران وحشی، از نزدیک شدن و جابجایی حیوانات خودداری و همچنین با مشاهده رویدادهای غیرطبیعی مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست در سطح استان اطلاع رسانی کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا