پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27031
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت:اجاره بهای ماههای فرودین و اردیبهشت ماه واحدهای فناور بوشهر به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در اثر شیوع ویروس کرونا مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 فروردین 1399 - 15:54

عبدالحسن بهرامی در این رابطه افزود: باتوجه به شرایط سخت به وجود آمده در پی شیوع گسترده بیماری کرونا در جامعه و ایجاد محدودیت و دشواری‌های خاص در کسب و کارها با پیشنهاد حوزه معاونت فناوری و موافقت ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و تایید شورای فناوری پارک مقرر شد دریافت مطالبات و بازپرداخت حمایت‌های فناوری تا اردیبهشت ۹۹ به تعویق افتاده و اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در مجموعه پارک در فروردین و اردیبهشت ماه با ۵۰ درصد تخفیف لحاظ شود.

وی یادآورشد: تخفیف ۵۰ درصدی اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در مجموعه پارک و مراکز رشد علم و فناوری زیرمجموعه منوط به این است که واحدهای فناور قرارداد استقرارشان را تا پایان اردیبهشت ماه منعقد کنند.

بهرامی بیان کرد: درک شرایط کاری موسسات و واحدهای فناور و همراهی و همدلی با واحدها حداقل پشتیبانی است که می توان در این شرایط خاص از واحدهای فناور استان به عمل آورد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شده دریافت مطالبات و بازپرداخت حمایت‌های فناوری که باید تا نیمه اسفند ۹۸ تعیین تکلیف و حقوقی می شد، تا اردیبهشت ۹۹ به تعویق بیفتد.

دبیر شورای فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس تصریح کرد: با حمایت این پارک فناوری جهت مقابله با ویروس کرونا، شرکت بوم آژند هیرون با تولید شیلد محافظ صورت و شرکت دانش بنیان نانو مواد کربنی ویرا (مستقر در مرکز رشد علم و فناوری خلیج فارس) از اواخر اسفندماه سال گذشته خط تولید محلول و ژل ضدعفونی خود را در مجتمع کارگاهی تجاری سازی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آغاز کردند.
بهرامی گفت: با فعالیت این ۲ واحد بخشی از نیاز مردم از طریق عرضه در داروخانه های استان زیر نظر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام می‌گیرد.

منبع:ایرنا


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا