جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27025
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا محدودیت‌های شدید در ۱۳ فروردین در بوستان‌ها و پارک‌های ساحلی بوشهر اعمال می‌شود.

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 فروردین 1399 - 15:45

شهردار بوشهر در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از ورود شهروندان به پارک‌ها، بوستان‌ها، فضاهای سبز و سواحل بوشهر جلوگیری می‌شود.

سید نورالدین امیری از اعمال محدودیت‌های شدید در سیزده بدر در بوستان‌ها و پارک‌های ساحلی بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد:در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا محدودیت‌های شدید در ۱۳ فروردین در بوستان‌ها و پارک‌های ساحلی بوشهر اعمال می‌شود.

محدودیت‌های شدید در 13 فروردین در بوستان‌های بوشهر اعمال می‌شود

شهردار بوشهر ضمن تجلیل از مردم فهیم بوشهر که به کمپین«در خانه بمانیم» پیوستند و موارد بهداشت فردی و عمومی را رعایت کردند افزود:  شهرداری بوشهر با توجه به شرایط موجود و برای حفظ و ایمنی و سلامتی شهروندان برنامه‌ای برای میزبانی در روز سیزده بدر در بوستان‌های شهر بوشهر و پارک‌های ساحلی ندارد.

وی با تاکید بر همکاری بیشتر شهروندان در جلوگیری از انتشار  ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت کشور با هدف پیشگیری و کنترل ویروس کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال آن تدابیر و اقدامات لازم برای تعطیلی بوستان‌ها، مراکز تفریحی  فراغتی و مناطق گردشگری ساحلی و تفرجگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

امیری با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت جدی انجام می‌شود ابراز امیدواری کرد که به زودی و با همکاری و همدلی همه مردم و اقشار مختلف جامعه شاهد شکست ویروس کرونا بوده و جشن سلامتی با همکاری شهروندان برگزار کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا