جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26968
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: نتایج آزمایش‌های کرونا امروز مربوط به ۲۴ تا ۴۸ ساعت گذشته است.

تاریخ انتشار: جمعه ، 8 فروردین 1399 - 15:08

دکتر سعید کشمیری بیان کرد: تمام تصمیمات مدیریتی ستاد کرونای استان بوشهر برای کاهش اجتماعات و فاصله اجتماعی در استان انجام شده است.

او ادامه داد: اگر افراد تمام نکات را رعایت کنند این بیماری تمام می‌شود و زندگی به روال قبل بر می‌گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود:یک سامانه ارزیابی بومی در استان طراحی شده است که از طریق اطلاعاتی که از افراد خارج شده از استان بوشهر داریم به آن‌ها پیامکی را ارسال می‌کنیم و اطلاعاتی از سفر و محل سکونت این افراد جمع آوری می‌کنیم سپس همکاران ما برای معاینه، چک روزانه و پر کردن اطلاعات به سراغ این افراد می‌روند.

کشمیری تصریح کرد: آزمایشگاه ویژه کرونا در استان بوشهر ایجاد شده است و ما می‌توانیم در این استان آزمایش‌ها لازم را بگیریم، اما سرعت آزمایش گیری در آزمایشگاه پاستور تهران بالا رفته به طوری که جواب آزمایش‌های امروز مربوط به ۲۴ تا ۴۸ ساعت گذشته بوده است.

با مثبت شدن آزمایش چهار نفر دیگر، تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان تا امروز (پنج‌شنبه ۷ فروردین) به ۷۱ نفر افزایش یافت از ۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان، تاکنون ۶۰ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و شش نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

آمار فوتی‌های کرونا در استان بوشهر تا کنون به پنج نفر رسیده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا