شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26966
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا با لحاظ تدابیر پیشگیرانه لازم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر بی وقفه ادامه دارد. ​

تاریخ انتشار: جمعه ، 8 فروردین 1399 - 15:07

سیاوش ارجمندزاده بیان کرد: تخلیه و بارگیری کالا به نوعی نبض تپنده اقتصاد هر بندر محسوب می‎شود که اعتقاد داریم تحت هیچ شرایطی نباید این رویه متوقف شود.

او تصریح کرد: در سالی که به عنوان سال “جهش تولید” نامگذاری شده بخشی از این رسالت متوجه ادارات کل بنادر است که باید با تسهیل سازی در صادرات تولیدات داخلی زمینه تحقق شعار سال را محقق کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در بندر بوشهر از یک ماهه گذشته تاکنون در مجموع سه هزار و ۶۱۰ کانتینر تخلیه و بارگیری شدند که با شیوع ویروس کرونا تمام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه لحاظ شده است.

ارجمندزاده گفت: در این مدت شمار شناور‌های ورودی بندر بوشهر ۲۰۴ فروند بوده که از این شمار ۱۴۷ فروند زیر هزار تن و بابقی با ظرفیت بیش از هزار تن بوده است.

او ادامه داد: شمار شناور‌های خروجی از بندر بوشهر نیز ۲۰۴ فروند شناور بوده که از این شمار ۱۴۸ شناور زیر هزار تن و مابقی با ظرفیت بیش از هزار تن تخلیه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: در ارتباط با جابجایی مسافر نیز تاکنون چهار هزار و ۱۳۸ مسافر بین بوشهر-خارگ و بالعکس جابجا شدند که از این شمار ۲هزار و ۲۰۶ مسافر وارد بندر بوشهر شده و هزار و ۹۳۲ مسافر نیز از بندر بوشهر خارج شدند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا