سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26954
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر گفت: در پی دستور استاندار و پی‌گیری‌های صورت گرفته از سوی اداره کل فرودگاه‌های استان از تاریخ ۹ تا ۱۸ فروردین همه پروازهای مسیر مشهد- بوشهر باطل شده است.

تاریخ انتشار: جمعه ، 8 فروردین 1399 - 14:41

کمال دهقان منشادی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این تصمیم در پی تعطیل شدن حرم مطهر رضوی و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری گرفته شده است.

پروازهای مشهد - بوشهر باطل شد

وی بیان کرد: براین اساس آخرین پرواز مشهد – بوشهر فردا صبح هشتم فروردین ماه انجام می‌شود.

دهقان منشادی اضافه کرد: براین اساس از هم‌استانی‌هایی که به مشهد مقدس سفر کردند انتظار می‌رود از این فرصت استفاده کنند و به استان بازگردند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: مابقی پروازها به صورت موردی و برحسب ضرورت از فرودگاه بین‌المللی استان بوشهر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پنجم فروردین سالجاری شمار پروازهای فرودگاه بوشهر ۶۱،  مسافر ۷۹ و میزان بار ۷۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته‌است.

دهقان منشادی اضافه کرد: در زمان حاضر  هرهفته تنها ۳۹ پرواز در فرودگاه بوشهر انجام می‌شود این درحالی است که در شرایط عادی در فرودگاه بوشهر ۱۰۰ پرواز در مسیرهای تهران، اصفهان، مشهد، خارگ و کیش توسط ۱۰ شرکت فعال هواپیمایی انجام می‌شد.

مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر با تاکید بر ضرورت ماندن بر خانه و اجتناب از انجام سفرهای غیر ضروری از مردم خواست برای استقبال و بدرقه مسافران خود در فرودگاه حاضر نشوند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا