جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26937
تعداد نظرات: ۱
گفتگو با رییس کمیته امداد شبانکاره؛

پرداخت تسهیلات کارگشایی،ضروری و ودیعه مسکن به ۱۷۶خانوار تحت حمایت امداد به مبلغ ۱/۳۰۰/۰۰۰۰۰۰میلیون تومان از صندوق امداد ولایت پرداخت گردید.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 7 فروردین 1399 - 17:35

سهراب مهارت – حسین رفیعی رییس کمیته امداد شبانکاره اظهار داشت : کمیته امداد در راستای حمایت و پشتیبانی محرومان و نیازمندان،توانمندسازی،استقلال مالی آنان فعالیت می نماید.ضمن عرض تبریک سال جدید به اصحاب رسانه و همه مردم شریف مهین اسلامی امان،فعالیت کمیته امداد به شرح ذیل ارائه میگردد:

*کمیته امداد شبانکاره توانسته به ۱۷۰۰خانوار در سال ۹۸ارائه خدمت نماید که ۱۰۲۰خانواده معیشت گیر دائم و ۶۰۰خانواده اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه میباشند.

 

*ساخت،احداث و اهدای ۷۸منزل مسکونی به نیازمندان و ایتام منطقه با هزینه ۳/۲۵۰/۰۰۰۰۰۰تومان در سال ۹۸و در همین راستا تعداد ۷۶مورد تعمیرات در قالب کلی و جزئی به مبلغ ۴۳۰میلیون تومان از فعالیت های عمرانی این اداره میباشد.

*در حوزه اشتغال:
به تعداد ۱۳۵خانوار به مبلغ ۵.۵میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در مشاغل مختلف پرداخت گردید که در همین راستا توانمند سازی ۱۶۶نفر آموزش مهارتی در خصوص مشاغل متنوع ومتفاوت ارائه گردید.

*تعداد ۴۰نو عروس تحت حمایت امداد با دریافت جهیزیه کامل راهی خانه بخت شدند و تعداد ۲۵نفر از فرزندان ذکور خانواده های تحت حمایت به مبلغ۷۵میلیون تومان هدیه داده و دریافت نمودند.

*پرداخت تسهیلات کارگشایی،ضروری و ودیعه مسکن به ۱۷۶خانوار تحت حمایت امداد به مبلغ ۱/۳۰۰/۰۰۰۰۰۰میلیون تومان از صندوق امداد ولایت پرداخت گردید.

*به تعداد ۱۴۰فرزند زیر ۶سال که دارای سوء تغذیه بودند در طول سال سبد کالای حمایتی به مبلغ۵۰میلیون تومان اهدا گردید.
*به ۲۲۰دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و ۲۵دانشجوی رشته های متفاوت که تحت حمایت امداد بودند شهریه،لوازم تحریر،هزینه کتاب درسی به مبلغ ۱۶۰میلیون تومان پرداخت گردید.

*اختصاص مبلغ ۴۵میلیون تومان برای مبارزه با بیماری منحوس کرونا به۲۵۰خانوار دارای شرایط خاص جهت خرید مواد بهداشتی پرداخت گردید.
*پرداخت هزینه درمان به نیازمندان در طول سال به مبلغ ۱۲۰میلیون تومان از دیگر فعالیت های اداره میباشد.

*پرداخت مبلغ ۳۸۰میلیون تومان به ۸۵نفر از زائران اربعین حسینی در سال ۹۸
*پرداخت ۷۵میلیون تومان کمک هزینه خرید لوازم ضروری منزل به مددجویان با در نظر گرفتن شان و منزلت مددجویان ارائه گردیده است.

*کل مبلغ جمع آوری کمک های مردمی که توسط خیرین،نیکوکاران و نوع دوستان به این اداره بصورت نقد و کالا اهدا گردیده ۱/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان بوده که با در نظر گرفتن شان و شخصیت مددجویان به نیازمندان و خانواده های ایتام پرداخت گردید.


تعداد نظرات: ۱
ناشناس
17:35 - 1399/01/07

درود بر جناب حسین رفیعی عزیز
ریاست محترم و پرتلاش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهر شبانکاره

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا