جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26912
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : هلال احمر بوشهر اعلام کرد: فردی که با عنوان عضو این جمعیت در فضای مجازی از خدمات بیمارستانی در قبال بیماران کرونایی انتقاد می‌کند، ارتباطی با هلال احمر ندارد.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 7 فروردین 1399 - 15:09

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به  پخش تصویری در فضای مجازی درباره نحووه ارائه خدمات بیمارستانی در قبال بیماران کرونایی و سایر بیماران، اعلام کرد: شخص مدعی در تصویر یاد شده که خود را عضو جمعیت هلال احمر معرفی کرده، ارتباطی با این جمعیت ندارد.

همچنین در ادامه آمده است: امدادگران مستقر در ایستگاه‌ها و مقر‌های اسکرین و تست تب سنجی جمعیت هلال احمر استان بوشهر در همه مبادی ورودی شهر‌ها و بخش‌ها با لباس فرم قرمز رنگ سازمان امداد و نجات جمعیت مشغول به خدمات رسانی هستند درصورتی که لباس فرد یاد شده مربوط به سازمان جوانان هلال احمر است.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر با  تشکر از همه تشکل‌های مردمی و فعالان اجتماعی که در کنار نیرو‌های هلال احمر و با لباس این جمعیت در حال خدمات رسانی به مردم هستند، درخواست کرد که از تهیه تصویر با لباس هلال احمر خودداری کنند و اگر گلایه و شکایتی هم دارند از طریق مجاری قانونی و دستگا‌ه‌های مربوط اقدام کنند.

همچنین در توضیح روابط عمومی هلال احمر استان بوشهر با قدردانی از زحمات نیروهای بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید شده، بهتر است در فضای موجود همه با همکاری و یاری رساندن به هم و همچنین در خانه ماندن بر این ویروس و مهمان ناخوانده این روز‌ها فائق آییم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا