پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26867
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر اظهار کرد: شهروندان می بایست در صورت دریافت هرگونه پیامک و برقراری تماس از سوی منابع یا افراد ناشناس به هیچ وجه فریب ادعای آنان را نخورده و به پای دستگاه های خودپرداز مراجعه نکنند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 6 فروردین 1399 - 14:42

به نقل از ایسنا؛ سرهنگ جوشن سهرابی با اشاره به افزایش مبلغ کارت به کارت تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال افزود: ممکن است برخی افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از وضعیت موجود با شهروندان تماس گرفته و با بهانه هایی همچون برنده شدن در قرعه کشی اپراتورهای تلفن همراه، سفر به عتبات عالیات، مسابقات رادیویی و… درخواست واریز مبالغ به حساب آنان داشته باشند.

شما برنده قرعه‌کشی اپراتور تلفن همراه هستید!

وی با بیان اینکه برای دریافت هرگونه جایزه نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز نیست، گفت: افراد شیاد پس از انتخاب سوژه های خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک موجودی حساب مخاطب خود را از طریق هدایت تلفنی مهندسی شده و انجام شگردهای متقلبانه به حساب های غیر انتقال داده و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در پایان به هموطنان توصیه کرد: مراقب درخواست تلفنی یا حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی، انتقال وجه کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک بوده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارید.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا