جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26863
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون ۵۸ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 6 فروردین 1399 - 14:14

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه شش فروردین ۶۷ نفر است.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام رسمی وزارت بهداشت تا روز چهارشنبه شش فروردین ۹۹ لیست آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر تغییری نکرده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۶۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۶۷ نفر) تاکنون ۵۸ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.
وی تصریح کرد: پیامی در فضای مجازی مبنی بر تأثیر مثبت مصرف تریاک و مشتقات آن بر روی کرونا ویروس منتشرشده است که ضمن رد این پیام، کاملاً غیرعلمی است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت:
🔹از ظهر دیروز تا امروز ۶ فروردین ۹۹ و بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی، ۲۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷۰۱۷ نفر رسید.

🔹خوشبختانه تا کنون ۹۶۲۵ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند

🔹با جان باختن ۱۴۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری تا ۶ فروردین ۱۳۹۹ به ۲۰۷۷ نفر رسید

🔹تا کنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید

🔹مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا