پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26819
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار کنگان گفت: سیلاب روز گذشته باعث خسارات به کارخانه آب شیرین کن کنگان شد که این امر میزان آب شبکه های انتقال و توزیع شهری را کاهش داده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 5 فروردین 1399 - 15:17

سید علی پاک نژاد در گفت گو با ایرنا در خصوص قطعی و کمبود آب در برخی محلات شهر کنگان اظهارداشت: بزودی علاوه بر افزایش ۲ هزار لیتری سهمیه استانی شهرستان کنگان ، آب شیرین کن نیز مجددا فعال و آب محلات بزودی  وصل خواهد شد.

سیلاب آب شیرین کن کنگان را مختل کرد

وی یادآورشد: سیلاب دیروز در کنگان منجر به فوت یک شهروند ۲۴ ساله کنگان در منطقه هنویز شد که جنازه وی نزدیک فاز ۱۲ پارس ۲ کنگان پیدا شد.

رییس ستاد بحران شهرستان کنگان یادآورشد: همچنین براثر بارندگی سیل آسیای روز گذشته  ۲ نفر نیز صدمه جزیی دیدند که در بیمارستان درمان و ترخیص شدند.

وی اظهارداشت:بارندگی‌های روز گذشته در شهرستان که باعث طغیان رودخانه‌های فصلی شد موجب آب گرفتگی معابر ، خسارت به برخی تاسیسات شهری و روستایی ، آب گرفتگی برخی منازل شهری و روستایی ، آب بردگی برخی وسایط نقلیه شهروندان ، مسدود شدن موقت راه ترانزیتی عسلویه – کنگان در نزدیکی بندر پرک ، قطع موقت آب و گاز در برخی محلات شهری و روستایی ، خسارت به بخش کشاورزی و نیز تلف شدن شماری راس دام شد.

پاک نژاد گفت: مدیریت بحران شهرستان در خصوص جزئیات دقیق خسارت وارده در بخش های مختلف تشکیل جلسه داده که بزودی اطلاعات کامل در این زمینه به اطلاع مردم رسانده می شود.

فرماندار کنگان ضمن ابراز همدردی با کسانی که دچار خسارت شدند ، از همت و همراهی گروههای جهادی و بسیجی و مردمی با شهرداری های سه گانه و دهیاری ها و مدیریت بحران شهرستان در امداد رسانی به مردم در شهرها و روستاها تشکر کرد.

روز گذشته در کمتر از یک ساعت  ۱۲۳میلی‌متربارندگی در کنگان، ۱۰۰ میلی‌مترجم و ۷۰ میلی‌متر در دیر از شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر ثبت شده واین بارش‌ها منجر به بروز خسارت‌هایی شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا