شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26804
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در سال ۹۸، با شناسایی ۱۱۶ باند سرقت در این استان ۲۵۹ نفر سارق دستگیر شدند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 5 فروردین 1399 - 14:57

سرهنگ جوشن سهرابی در این رابطه افزود: در سال یاد شده با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس و با بهره گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان ،مجرمانه فعال در ارتکاب سرقت های مهم و خرد، شناسایی شدند.
وی بیان کرد: تلاش همکاران منجر به دستگیری ۲۵۹ نفر سارق، ۱۷۶  نفر خریدار اموال مسروقه  وکشف یکهزار و ۴۳۸ فقره انواع جرایم سرقت و شمار زیادی اموال مسروقه شد.

سهرابی ادامه داد:  در این مدت سرقت مسلحانه ۴۴ درصد، سرقت به عنف ۲۵ درصد، سرقت محموله و  قطعات خودرو هشت درصد، سرقت داخل خودرو ۱۸ درصد، قاب زنی  ۳۷ درصد  و مهار ۸۰ درصدی سرقت جیب بری کاهش یافت و  وقوع سرقت بانک و مغازه های طلافروشی نیز منفی شد که از اقدام‌های شاخص پلیس آگاهی استان در سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۷ بوده است .

وی با اشاره به نقش مهم مردم در تامین امنیت سال ۹۸  گفت: چنانچه در سرقت منزل،  احشام،  قطعات خودرو، لوازم داخل خودرو، موبایل،ساختمان‌های نیمه کاره، جفت پلاک و سرقت موتورسیکلت همکاری بیشتری از سوی شهروندان با رعایت توصیه های پلیس و نکات ایمنی صورت گیرد شرایط امنیتی بهتری در سطح استان ایجاد می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا