شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26641
تعداد نظرات: ۰

یک مدیر در سازمان لیگ برتر گفت به پایان بردن بازی های لیگ برتر یا دیگر لیگ ها با جدول فعلی اصلا موضوعیت ندارد و اصلا در مورد آن بحثی نشده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 27 اسفند 1398 - 13:22

یکی دو روز پیش غلامرضا بهروان – مشاور سازمان لیگ برتر در مصاحبه ای گفته بود برخی تیم ها که نه داعیه صعود دارند و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کنند، تقاضا داده اند که بازی های لیگ در همین برهه با پرداخت ۶۰ درصد از دستمزدها به پایان برسد.

 

این مدیر سازمان لیگ که از ما خواسته بود نامش را فاش نکنیم؛ ادامه داد: پیشنهاد ارایه شده از سوی چنین باشگاه هایی منفعت طلبانه است!  چند تیم درگیر قهرمانی و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند و چند تیم هم برای بقاء در جدول بازی ها می جنگند. حقوق این تیم ها به هیچ وجه اجازه نمی دهد لیگ برتر در همین برهه به پایان برسد. به طور حتم هرگاه وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اجازه دهد بازی ها را دنبال خواهیم کرد حتی اگر این منجر به این شود که بازی های  فصل آینده دیرتر برگزار شوند. مگر این فصل بازی های لیگ برتر به خاطر تجهیز استادیوم ها با تاخیر آغاز نشد؟ به پایان بردن بازی های لیگ برتر در این برهه از زمان به هیچ وجه برنامه سازمان لیگ نیست. این را یقین بدانید که بازی های لیگ برتر به طور حتم به پایان می رسد و مباحثی که در این باره مطرح می شود بیشتر رسانه ای است. از سویی ما خیلی امیدوار هستیم با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا از سوی وزارت بهداشت اجازه پیدا کنیم بازی های لیگ برتر را از اردیبهشت ماه دنبال کنیم. فعلا برنامه همین است مگر این که مصوبه جدیدی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما ابلاغ شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا