پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26639
تعداد نظرات: ۰

شهردار بوشهر با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر از لحاظ پرداختی نسبت به تیم‌های دیگر لیگ‌برتری جلوتر است گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان به این تیم پرداخت شده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 27 اسفند 1398 - 13:13

نورالدین امیری در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران مبارزه با کرونا در جامعه اظهار داشت: حماسه بی‌بدیلی در مقابله با ویروس کرونا در جامعه ایجاد شده که قابل تقدیر است.

وی، سال ۱۳۹۸ را یکی از سال‌های پربحران کشور دانست و تصریح کرد: در سال ۱۳۹۸ شاهد حوادث و بحران‌های گوناگون بوده‌ایم که تحریم‌های ظالمانه، ترور سردار قاسم سلیمانی، سقوط هواپیما و آخر سال هم بحران ویروس کرونا از آن جمله است.

شهردار بوشهر اعتبارات امسال  این شهرداری را ۲۱۲ میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان آن محقق شده و تخصیص یافته و بخشی از آن اعتبارات ارزش افزوده است.

امیری، اعتبارات سال آینده شهرداری بوشهر را ۲۹۹ میلیارد تومان دانست و گفت: اعتبارات سال آینده نسبت به امسال ۳۲ درصد افزایش دارد.

وی، با بیان اینکه  توجه ویژه‌ای به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در  رقابت‌های لیگ برتر شده است افزود:تاکنون ۱۴ میلیارد تومان به تیم شاهین شهرداری بوشهر پرداخت شد که این تیم از لحاظ پرداختی نسبت به تیم‌های دیگر  لیگ‌برتری جلوتر است.

شهردار بوشهر تخصیص ۸ میلیارد تومان به ساماندهی بافت تاریخی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال ۲۰ میلیارد تومان برای اسفالت معابر و کوچه‌ها تخصیص یافته و برای احداث خانه خدمات اجتماعی، احداث فرهنگسرا و بهسازی بازار قدیم و کانال دفع آبهای سطحی در جاده نیروگاه در اعتبارات سال آینده اعتباراتی مصوب شده است.

امیری، با بیان اینکه ۱۴ میلیارد تومان برای ۵ سازمان وابسته به شهرداری بوشهر امسال پرداخت شده است گفت: اولویت اعتبارات سال آینده برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر بوشهر است.
وی بیان کرد: امسال ۱۵۳٫۸ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری بوشهر از محل ارزش افزوده تامین شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا