پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26597
تعداد نظرات: ۰

در روزهایی که ویروس کرونا باعث شده از مردم خواسته شود در منازل بمانند و با خودداری از سفر، زنجیره انتقال بیماری را قطع کنند، تکاپوی برخی برای دور زدن این محدودیت ها عجیب به نظر می رسد!

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 26 اسفند 1398 - 14:06

اگر در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر کرایه خودروی پلاک استان های شمالی به مسافران تهران جهت رسیدن به ویلاهای شان و عبور از محدودیت در ایست بازرسی ها منتشر شده یا گفته می شود برخی همشهریان قبل از ایست بازرسی های بوشهر که از ورود خودروی پلاک سایر استان ها جلوگیری می شود، در ازای دریافت مبلغی، مسافران را با پلاک بوشهر وارد شهر می کنند، حالا خبر جدیدی که در این زمینه رسیده نوبر است!

روابط عمومی پلیس بوشهر اعلام کرده: صبح امروز (دوشنبه) یک دستگاه تریلر با ۸ خودرو پلاک تهران در خیابان طالقانی بوسیله پلیس راهور توقیف شد.

براساس این گزارش، صاحبان خودرو  از طریق هوایی وارد بوشهر شده بودند و خودروهای خود را با تریلر فرستاده بودند تا مورد استفاده قرار دهند که با هوشیاری پلیس راهور این خودروها متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر هم در این خصوص گفته: ساعت ۷ صبح امروز در بازدید از سطح شهر در راستای کنترل ترافیک در مسیر میدان مطهری به سمت صلح آباد یک دستگاه تریلی خودروبر دو طبقه حامل ۸ خودرو را مشاهده کردیم که به آن مشکوک شدیم. در بررسی ها متوجه شدیم دو خودرو ردیف آخر پلاک استان های دیگر و در میان آن کلا خودرو پلاک تهران جا داده شده است، همه هم خودروهای گران قیمت از لانکروزر، BMW، و مزدا و دو خودرو ایرانی با پلاک تهران در عقب که در بررسی بیشتر دیدیم ۶ خودرو پلاک تهران و ۲ خودرو پلاک شهرستان هستند.

سرهنگ حاجی زاده افزود: پس از متوقف کردن خودرو با راننده صحبت کردیم که جریان از چه قرار است که ابتدا از بیان حقایق امتناع کرد اما بعد که گفتیم ماشین را به پارکینگ می بریم و به شیوه پلیسی وارد شدیم، اعتراف کرد برای هر خودرو بین ۱.۵ میلیون تا ۲ میلیون کرایه از افراد گرفته ام و از تهران بارگیری کرده ام تا در بوشهر پیاده کنم؛ خانواده هایشان نیز با پرواز به بوشهر آمده اند و در خانه مبله ها و هتل ها ساکن شده اند.

به گفته وی، ماشین ها به پارکینگ انتقال یافته و راننده نیز برای بررسی تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع انتظامی است.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا