جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26564
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر به مصاحبه سرمربی کروات تیمش در خصوص عدم همکاری باشگاه با وی واکنش نشان داد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 25 اسفند 1398 - 11:33

سعید مسیگر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت بازگشت میشو کریستیچوویچ، اظهار داشت: همانطور که قبلا به خبرگزاری میزان اعلام کرده بودم؛ هیچ مشکلی بین ما و میشو وجود ندارد. او از زمان حضور در ایران به مرخصی نرفته بود. حتی کریسمس در ایران ماند و ۴ ماه خانواده‌اش را ندیده بود و با بازیکنان تمرین کرد. از این رو وقتی لیگ تعطیل شد به ما درخواست مرخصی داد و ما با توجه به شرایط پذیرفتیم. حتی در آخرین ساعت قبل از سفرش با هم بودیم و اختلافی وجود نداشت.

وی در مورد پرداخت نشدن پول سرمربی تیم شاهین تصریح کرد: همانطور که قبلا گفتم به دلیل شرایط بازار، تبدیل پول این مربی از ریال به دلار کمی زمان برد و او به کشورش برگشت. حالا کل مطالبات و پاداش او آماده است و هر روزی که برگردد پرداخت می‌کنیم. شاید کمی زمان برد، ولی هیچ مشکلی برای پرداختش وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به اظهارت میشو در مورد این که به بازیکنان اجازه ترک بوشهر را نداده بود، ولی باشگاه همه بازیکنان را مرخص کرد گفت: حدود ۶۰ درصد بازیکنان ما غیربومی هستند و ما هم اجازه تمرین نداریم. پس چرا بازیکنان را در بوشهر نگه داریم. چندی پیش تست کرونا دادیم، ولی باز هم جلوی تمرین ما را گرفتند و تمرین را تعطیل کردیم. در نتیجه چاره‌ای جز این که آنها را در ایام نوروز پیش خانواده‌های‌شان بفرستیم نداشتیم.

مسیگر در پاسخ به این سوال که مسئولیت بازیکنانی که آنها را به شهرهایشان فرستاده است می‌پذیرد خاطرنشان کرد: این شرایط خاص تیم ما نیست. شرایط برای همه لیگ و در کل کشور سخت شده است. اگر یک نفر در خیابان کرونا داشته باشد ما باید مسئولیتش را قبول کنیم؟ معلوم است که اینطور نیست چراکه این ویروس در کل جامعه پراکنده است. این شرایط همه‌گیر است و تیم ما برای شروع تمرینات حتما دوباره تست کرونا می‌دهد. هر زمان اجازه دهند تمرینات را آغاز می‌کنیم. این که خارج از باشگاه خدایی نکرده فردی مبتلا شده باشد من نمی‌توانم مسئولیتش را بر عهده بگیرم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا