پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26543
تعداد نظرات: ۰

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت را که در فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد و از عرضه سوخت مانند همیشه خبر داد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 24 اسفند 1398 - 12:06

مهرداد بیوکی گفت: جایگاه‌های توزیع سوخت در استان مانند همیشه فعالیت دارند و شایعه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است جایگاه‌ها تعطیل شوند، صحت ندارد.

او تاکید کرد: مردم می‌توانند به راحتی سوخت دریافت کنند و هیچ کمبودی در زمینه سوخت نداریم.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر افزود: با  کسانی که با انتشار این شایعات بی اساس باعث نگرانی مردم می‌شوند، برخورد خواهد شد.

بیوکی همچنین با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت به اقلام بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا مجهز هستند، ادامه داد: از مردم انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و کارکنان جایگاه، سوختگیری را به کارکنان بسپارند یا اگر تمایل دارند خودشان سوختگیری کنند از دستکش یک بار مصرف که در جایگاه‌ها وجود دارد استفاده کنند.

او از مردم خواست به جای پرداخت اسکناس، هزینه سوخت را با کارت بانکی حساب کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر به کاهش حدود ۲۰ درصدی مصرف سوخت هم اشاره کرد و گفت: پارسال در چنین روز‌هایی روزانه دو میلیون تا دو میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف می‌شد که اکنون به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر رسیده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا