پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26440
تعداد نظرات: ۰

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: سامانه پیامکی با سر شماره ۸۸۷۷ به عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت صدقه روزانه و دیگر کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال شده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 13 اسفند 1398 - 10:58

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان؛ احمد لطفی با اشاره به فعال سازی سرویس پرداخت صدقه روزانه برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه، اظهار داشت: با فعال سازی این سرویس خیران نیک اندیش می‌توانند به صورت روزانه و یا موردی صدقات خود را به دست نیازمندان برسانند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: هم استانی‌ها از امروز می‌توانند به جای پرداخت نقدی صدقه، فقط یکبار با ارسال پیامک خالی به سر شماره ۸۸۷۷ و انتخاب  یکی از سه گزینه ۱۰۰ تومان،۳۰۰ تومان و ۵۰۰ تومان  صدقه خود را بصورت روزانه پرداخت کنند، که این مبلغ از شارژ خطوط اعتباری کسر و یا به صورتحساب خطوط دائمی اضافه می‌شود.

لطفی خاطرنشان کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته میان کمیته امداد و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، تمام مبلغ پرداختی صرف امور خیریه و در سرفصل‌هایی همچون تامین جهیزیه، بهداشت و درمان، مسکن، آموزشی و فرهنگی و اشتغال نیازمندان هزینه خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه در روش پرداخت صدقات الکترونیکی امکان انتخاب استان مورد نظر توسط مشترک ایجاد شده، بیان کرد: مشترکین با انتخاب و یا ارسال پیش شماره ۰۷۷  تلفن استان بوشهر به سر شماره ۸۸۷۷  وجه صدقه خود را به محرومان استان اختصاص دهند.

لطفی تصریح کرد: پرداخت صدقه به روش پیامکی با بهره گیری از فناوری‌های جدید برای تسهیل و تسریع پرداخت کمک‌های مردمی راه اندازی شده است و هر شخص هر زمان از شبانه‌روز می‌تواند صدقه بپردازد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه مردم می‌توانند با اطمینان خاطر کمک‌های خود را از بستر تلفن همراه که در واقع صندوق صدقه هوشمند است، به صورت مستقیم واریز کنند گفت:‌ از این طریق، کمک های مردم در کمترین زمان ممکن، بدون هیچگونه هزینه اضافی برای مشترکان و کمیته امداد، توسط این نهاد به اقشار محروم و نیازمند منطقه می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه هزینه‌ای از مشترکان، بابت پیامک‌های اعلام وصول صدقات روزانه و موردی کسر نخواهد شد، تصریح کرد: مشترکانی نیز که خواهان لغو عضویت از سرویس پرداخت الکترونیکی صدقات باشند می تواند با ارسال کلمه OFF به سرشماره ۸۸۷۷ عضویت خود را لغو کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا