جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26343
تعداد نظرات: ۰

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: کنترل مبادی ورودی استان بوشهر در برابر ویروس کرونا با کیفیت مطلوب در حال اجراست و این طرح متوقف نشده است.

تاریخ انتشار: جمعه ، 9 اسفند 1398 - 20:31

عباس برزگر زاده با اشاره به انتشار مطلبی پیرامون متوقف شدن پروژه کنترل مبادی ورودی استان در برابر ویروس کرونا اظهار داشت: هم اکنون در پنج ورودی زمینی استان بوشهر و همچنین در فرودگاه‌های استان شاهد اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا هستیم و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی افزود: در تمام مبادی ورودی زمینی و فرودگاه‌ها این طرح با کیفیت و دقت و حساسیت خوبی در حال اجراست و تنها در یکی از ورودی های زمینی استان، به دلیل مشکلی که برای کیت تشخیصی ایجاد شده بود، تنها برای ساعاتی این طرح متوقف شده بود.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در مورد اینکه بیان شده این طرح یک روزه و نمایشی بوده نیز اعلام می داریم این طرح بر اساس برنامه‌‌ریزی انجام گرفته، با قدرت در حال اجرا است و تا زمانی که لازم باشد تداوم خواهد داشت و هرگونه خبری مبنی بر توقف در این نمایش بودن این کار تکذیب می‌شود.

وی با تقدیر از همکاری مستمر رسانه‌ های استان در شرایط حساس یادآور شد: از رسانه‌ها انتظار داریم در این شرایط حساس اخبار را از منابع معتبر و با دقت منتشر کنند تا اضطراب در جامعه ایجاد نشود و دستگاه‌های خدمات‌رسان بتوانند با بالاترین کیفیت خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا