پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26330
تعداد نظرات: ۰

بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و همه شرایط برای کسب امتیاز فراهم است.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 8 اسفند 1398 - 11:49

میثم دورقی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر قبل از بازی با تیم فولاد خوزستان، اظهار داشت: شرایط تیم شاهین خوب است و فقط برای برنده شدن مقابل فولاد به میدان می‌رویم. شاهین با تغییر و تحولات به وجود آمده تقویت شد و نتایج خوبی گرفتیم. امیدارم این روند ادامه داشته باشد.

https://www.mizanonline.com/files/fa/news/1398/12/7/2497439_195.gif

وی که در نیم‌فصل دوم به تیم شاهین پیوست ادامه داد: با اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم شاهین، ضعف‌های این تیم برطرف شد و به مرور با سایر بازیکنان هماهنگ شدیم. خوب تمرین می‌کنیم و نتایج مطلوبی کسب کردیم. از طرفی نتایج در قعر جدول به نفع ما رقم خورده است. در کل شرایط خوب است و باید با کسب امتیاز در همه بازی‌ها از این فرصت خوب استفاده کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به شانس بقا این تیم در لیگ برتر، تصریح کرد: همه تلاش ما این است از بحران خارج شویم و در لیگ برتر بمانیم. برای انجام این کار انگیزه لازم را هم داریم. در نیم‌فصل اول برد نداشتیم، ولی در هفته‌های اخیر به خوبی امتیاز کسب کردیم و موفق شدیم از رده آخر جدول جدا شویم. صد درصد در لیگ برتر می‌مانیم. شرایط ما در باشگاه خوب است و همه مجموعه باشگاه شاهین برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند. ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و همه شرایط برای کسب امتیاز فراهم است.

دورقی در مورد بازی با تیم سابقش فولاد خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی با فولاد امتیاز بگیریم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. فولاد تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد. بازی راحتی مقابل این تیم نداریم. هیچ بازی برای تیم ما راحت نیست و در همه بازی‌ها باید برنده شویم. انگیزه زیادی برای کسب امتیاز داریم و تلاش می‌کنیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا