جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26323
تعداد نظرات: ۰

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: کار سختی برابر فولاد داریم اما با توجه به انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی،می‌خواهیم با دست پر از اهواز خارج شویم.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 7 اسفند 1398 - 17:25

مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد، اظهار داشت: بازی بسیار سختی برابر فولاد که بسیار قابل احترام است داریم اما با توجه به شرایط روحی خوب و سه برد پیاپی که داشتیم، امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم.

کریمیان: می‌خواهیم با دست پر از اهواز خارج شویم/ دلیل اصرار به برگزاری بازی ها را نمی دانیم

وی افزود: بازیکنان مصدومی داریم اما بازیکنان دیگر خوب تمرین کرده‌اند و به نظرم می‌توانیم دست پر اهواز را ترک کنیم.

مربی شاهین بوشهر گفت: بازیکنان خوبی در نیم فصل جذب کردیم و تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. روند صعودی آقای میشو و کار روحی روانی عالی وی روی تیم نیز باعث شد که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص شیوع بیماری و ویروس کرونا و ادامه رقابت‌های لیگ در این شرایط عنوان کرد: واقعا نمیدانم دلیل این اصرار سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات چیست در حالی که در چنین شرایطی از نظر بهداشتی تیم‌ها به ویژه تیم‌های میهمان که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند در معرض بیماری هستند. مردم از شیوع ویروس پیشگیری و کمتر در اماکن عمومی حاضر می‌شوند.

کریمیان گفت: بازیکنان و مربیان هم باید چنین شرایطی داشته باشند و اگر ویروس در ورزشگاه‌ها سرایت کند، شرایط خیلی جدی می‌شود. خیلی بهتر است تا عادی شدن شرایط، مسابقات لیگ برتر تعطیل شود.

مربی شاهین درباره برنامه این تیم در تعطیلات مسابقات لیگ برتر بیان کرد: در وقفه‌ای که ایجاد شد، دو بازی دوستانه خوبی برگزار کردیم و تعدادی از مصدومان برگشتند. باشگاه و شورای شهر بوشهر به ما کمک کردند و بیش از ۵۰ درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است. شرایط نرمالی داریم و باشگاه، به موقع پاداش‌های ما را داده است. این موضوع تأثیرگذار بوده تا نتایج بهتری کسب کنیم و به روند فعلی ادامه دهیم.

کریمیان درباره غایبان شاهین شهرداری بوشهر مقابل فولاد خوزستان گفت: چند بازیکن کلیدی ما مصدوم هستند، صارمی کاپیتان ما، بحرانی، احمدی و محمودی مصدومیت جدی دارند و آن‌ها را نداریم. یکی دو بازیکن هم سرماخوردگی جزئی داشتند. ما پیش‌تر سرماخوردگی موجود در اردو را کنترل کردیم، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید جدی‌تر به این موضوع بپردازیم.

منبع:فارس


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا