شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26241
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر از مشارکت ۴۷ درصدی واجدان شرایط رأی استان بوشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 4 اسفند 1398 - 11:38

عبدالکریم گراوند در گفتگو با صدای استان اظهار داشت: مشارکت بوشهری‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از میانگین کشوری بالاتر است.

مشارکت ۴۷ درصدی واجدان شرایط رأی استان بوشهر در انتخابات

وی با قدردانی از مشارکت بوشهری‌ها در این عرصه سرنوشت‌ساز تصریح کرد: مردم این استان با حضور پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

گراوند بیان کرد: در بخشی از حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر نمایندگان منتخب مردم شناسایی‌شده و در بخشی دیگر هنوز باقی‌مانده که ستاد انتخابات استان در تلاش است در ساعت‌های پیش رو اقدام به اعلام نتایج رسمی منتخبان مردم کند.

وی یادآور شد: مردم استان بوشهر از بین ۶۶ نامزد در عرصه رقابت در چهار حوزه انتخابیه چهار نفر را با آرای خود راهی خانه ملت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کردند.

گراوند گفت: از مجموع جمعیت یک‌میلیون و ۱۶۰ هزارنفری استان بوشهر ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط رأی که از این شمار ۳۷ هزار و ۶۵۹ نفر رأی اولی بودند.

استاندار بوشهر بابیان اینکه استان بوشهر دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است خاطرنشان کرد: ۷۲۰ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تعیین‌شده بود که ۵۰۱ شعبه معادل ۷۰ درصد ثابت و ۲۱۹ شعبه معادل ۳۰ درصد سیار است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا