جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26215
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مه غلیظ صبحگاهی برخی نقاط از استان بوشهر را فراگرفته و رفت و آمد خودروها را در خیابان‌ها و جاده‌ها کند کرده است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 3 اسفند 1398 - 10:29

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مه غلیظ صبحگاهی برخی نقاط استان بوشهر در شمال، مرکز و جنوب این استان را فراگرفته و باعث کندی رفت و آمدها شده است.

رضا معمار  مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه پرواز تهران به بوشهر ایران ایر به سبب مه غلیظ صبحگاهی با تاخیر انجام می‌شود،گفت: مه غلیظ سبب کاهش دید شده و اجازه نشست و برخاست پرواز در فرودگاه تهران به بوشهر نمی‌دهد.

پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: مه صبحگاهی در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله بوشهر، برازجان، گناوه، خارگ و عسلویه وجود دارد.

مساعدی افزود: اکنون (ساعت ۷:۳۰ صبح) میزان دید افقی در بوشهر ۳۰۰، خارگ ۳۰۰، برازجان ۵۰۰، گناوه ۸۰۰ و عسلویه ۱۲۰۰ متر است.

او ادامه داد: میزان دید افقی در بوشهر ساعت ۵:۳۰ صبح به صد متر هم رسید و در حال حاضر دید بهتر شده است.

این کارشناس هواشناسی افزایش رطوبت هوا را علت مه صبحگاهی عنوان کرد و گفت: اکنون میزان رطوبت در عسلویه و گناوه ۱۰۰، خارگ ۹۹، برازجان ۹۸ و بوشهر ۹۵ درصد است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا