پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26183
تعداد نظرات: ۰

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در جمع مردم بندرریگ با اشاره به پنج سال دوره بخشداری خود در این ناحیه گفت: بنا نداشتم هیچ ستادی در بندر ریگ افتتاح کنم چون معتقدم اینجا خانه من و تمام این بخش ستاد انتخاباتی من است. به گزارش صدای استان، وی افزود: تمام دوران خدمت…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 30 بهمن 1398 - 16:22

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در جمع مردم بندرریگ با اشاره به پنج سال دوره بخشداری خود در این ناحیه گفت: بنا نداشتم هیچ ستادی در بندر ریگ افتتاح کنم چون معتقدم اینجا خانه من و تمام این بخش ستاد انتخاباتی من است.

به گزارش صدای استان، وی افزود: تمام دوران خدمت پنج ساله من در بخش بندرریگ سراسر لطف و محبت از جانب مردمی بوده که خدمتگزار آنها بوده ام و همین مردم از من خواسته اند در مجلس حضور پیدا کنم.
شیرافکن با اشاره به مسئولیت سنگین نمایندگی و لزوم تعهد و پایبندی افزود: تا دوم اسفند راهی نمانده اما مقابل من راه سختی قرار دارد.
بخشدار سابق ریگ گفت: کسانی که امروز با خور و اسکله و دریا عکس یادگاری می گیرند بدانند که پنج سال است درد و رنج مردم را احساس کرده ام ؛ لذا اگر قرار باشد پروژه ای تکمیل شود یا ۵٠ هکتار بندر را به نتیجه برساند جز به دست کسی که با درد و رنج مردم آشناست نخواهد بود.
شیرافکن با تاکید بر تلاش خود برای داشتن کارنامه مثبت خاطرنشان کرد در طول مدت خدمتم به کسی باج ندادم، در انتخابات نیز با کسی معامله نکرده و نخواهم کرد.
همانطور که پیش از این از مقام خود انتظاری نداشتم از مجلس نیز هیچ انتظاری ندارم، هیچ کیسه ای برای مجلس ندوخته ام و هیچ کدام از اقوام و نزدیکان من منتظر نیستند تا به واسطه نمایندگی من از فرصتی استفاده کنند.
وی به مردم بندر ریگ یادآور شد کسانی بوده اند که با رای شما به مجلس رفته اند اما دغدغه مردم را نداشته اند؛ من تلاش کردم در جایگاه بخشداری کارهایی را پیش ببرم که فراتر از توان و موقعیت من بود و هنگامی که کمبود ها و کم کاری ها را دیدم خود را برای انتخابات مجلس آماده کردم.
شیرافکن تصریح کرد: امروز به شما اعلام میکنم در انتخابات پیش رو ، جریان خطرناکی که دستش لرزیده و قبلاً مردود شده می خواهد از شما رای بگیرد، از شما می خواهم اگر به مسعود شیرافکن رای ندادید به آدم های تکراری و امتحان پس داده ها رای ندهید.
وی همچنین با ابراز تاسف از وضع معیشت مردم مرزنشین گفت: شما هنوز برای جابجا کردن یک بار از ریگ تا گناوه استرس و نگرانی متحمل می شوید؛ آیا اینهمه نگرانی شایسته دست های پینه بسته ملوانان بندر ریگ، گناوه، دیلم و بوشهر است؟
کسانی که سال ها مشکلات شما را دیدند و در بدنه دولت بودند گرهی از مشکلات شما باز نکردند.
او در پایان تاکید کرد : به فساد رای ندهید ، به کسانی که منتظرند مردم در انتخابات شرکت نکنند تا خود رای بیاورند، دست رد بزنید. اینها مشکل کارگران ، صیادان و ملوانان و اقشار ضعیف جامعه را حل نخواهند کرد.

 


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا