شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26173
تعداد نظرات: ۰

بر اساس اسناد رسیده به دست صدای استان؛ مدیرکل یکی از ادارات دولتی استان بوشهر با رفتارهای ناپسند و خارج از عرف اداری کارمندان ادرات متبوع خود را به ستوه آورده است. به گزارش صدای استان، سعید محوری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اخیراً در نشستی با کارکنان خود مرد استان بوشهر…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 28 بهمن 1398 - 23:31

بر اساس اسناد رسیده به دست صدای استان؛ مدیرکل یکی از ادارات دولتی استان بوشهر با رفتارهای ناپسند و خارج از عرف اداری کارمندان ادرات متبوع خود را به ستوه آورده است.


به گزارش صدای استان، سعید محوری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اخیراً در نشستی با کارکنان خود مرد استان بوشهر را استاد خواب خطاب کرده است. در حرکتی دیگر این مدیر کل که به تازگی منصوب شده در دیدار از یکی از واحدهای ثبتی یکی از کارمندان را به دلیل ظاهر وی در حضور کارمندان و ارباب رجوع مورد تمسخر قرار داده و البته پس از این اقدام علاوه بر عدم دلجویی از وی، در این مورد تکذیبیه هم صادر نموده است.

این رفتارهای دور از ادب و اخلاق باعث نارضایتی شدید کارمندان از وی شده است تا جایی که طی اقدامی شکایات خود را در یک نامه تنظیم کرده تا به گوش مقامات برسانند. آنها علاوه بر موارد مذکور لغو خودسرانه ی تعطیلی ها و رفتارهای مکرر قلدرمآبانه هم دلیل نارضایتی از محوری ذکر کرده اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا