پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26164
تعداد نظرات: ۱

مطلبی با عنوان ” مدیر شبانکاره ای پایتخت نشین به میدان آمد ” در یکی از کانالهای تلگرامی منتسب به ابراهیم رضایی منتشر شده است که متاسفانه با انتشار مطالبی کذب سعی بر ایجاد جو روانی رسانه یی و موج سواری انتخاباتی داشته است.   «صداب استان»؛ گرچه در این مطلب نامی از مدیر پایتخت…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 28 بهمن 1398 - 00:02

مطلبی با عنوان ” مدیر شبانکاره ای پایتخت نشین به میدان آمد ” در یکی از کانالهای تلگرامی منتسب به ابراهیم رضایی منتشر شده است که متاسفانه با انتشار مطالبی کذب سعی بر ایجاد جو روانی رسانه یی و موج سواری انتخاباتی داشته است.

 

«صداب استان»؛ گرچه در این مطلب نامی از مدیر پایتخت نشین شبانکاره یی نیامده است اما واضح است که به کدام مدیر اشاره دارد. در ابتدای حضور ابراهیم رضایی در عرصه انتخابات ، هواداران ایشان با خوشحالی وصف ناپذیر عنوان نمودند که این مدیر پایتخت نشین بدلیل قرابت خویشاوندی از ابراهیم رضایی حمایت خواهد کرد و سعی داشتند به پشتوانه مقبولیت مدیر پایتخت نشین، به برجستگی جایگاه ابراهیم رضایی پرداخته و بر جمعیت هواداران ایشان بیفزایند. بعد از آنکه مدیر پایتخت نشین صراحتا اعلام نمود از ابراهیم رضایی حمایت نخواهم کرد طرفداران رضایی به تخریب این مدیر پرداخته و سعی نمودند دست رد مدیر پایتخت نشین را به انحا مختلف تلافی نمایند. چگونه است که از ابتدا دل در گرو حمایت این مدیر داشتید و با مسرت، ایشان را حامی خود تصور میکردید اما اکنون بدلیل عدم حمایت ایشان، این دست موارد کذب را نسبت میدهید.
این گروه بدون توجه به محبوبیت دکتر سالاری که تنها دشتستانی بوده که تاکنون استانداری بوشهر را برعهده داشته و خدمات صادقانه ای در زمان ایشان به دشتستان شامل افزایش چندین برابری سهم مدیریت دشتستانی ها ارائه داده است قصد تخریب این شخصیت محبوب دشتستان را داشتند اما این رویکرد غیر اخلاقی گروه تبلیغاتی ابراهیم رضایی پاسخ عکس داشته چرا که از منظر مردم فهیم دشتستان، رای آوری کاندیدا به قیمت تخریب دیگران امری مذموم و زشت بوده و یقینا از مقبولیت و محبوبیت آقای دکتر سالاری در اذعان عمومی نخواهد کاست
در ادامه عنوان شده است ” پولهای کثیف جهت تخریب و جلوگیری از ورود رضایی به مجلس به کف میدان انتخابات وارد شده است “. چرا حامیان آقای ابراهیم رضایی بجای متهم نمودن دیگران مبنی بر تزریق پول کثیف به انتخابات دشتستان، بطور شفاف اعلام نمیکنند که ابراهیم رضایی هزینه های میلیاردی انتخاباتی را از کدام منبع و چگونه به عرصه انتخابات آورده است.جناب رضایی کارمندی ساده بوده که دارایی ناچیزش را در لوای شفافیت اعلام نمودند. بی شک یک کارمند معمولی توان هزینه های هنگفت و میلیاردی انتخابات را ندارد. آیا نمیخواهید صادقانه برای یکبار هم شده منبع تامین هزینه های میلیاردی انتخابات را به مردم بگویید. بهتر است یک سوزن به خودتان بزنید و یک جوالدوز به دیگران. دم از شفافیت مالی و مبارزه با فساد میزنید اما هنوز مشخص نشده حامیان مالی شما چه کسانی هستند و انگیزه آنها در حمایت از شما چیست.
در ادامه با بی خردی و دیوانه وار به این مطلب اشاره شده است که ” این مدیر پایتخت نشین هنوز نمیداند از چه کسی در جهت تقابل با ابراهیم رضایی اعلام حمایت نماید. در پاسخ باید گفت اگر هنوز مدیر پایتخت نشین نمیدانند از چه کسی حمایت کند پس دلیلی ندارد پول به کف میدان انتخابات وارد کرده باشد. ظاهرا ترس ابراهیم رضایی از شکست در انتخابات، مدیر پایتخت نشین را سیبل حملات ناجوانمردانه نموده تا بار دیگر منش پلشت و روشهای وقیحانه را عیان نمایند. مدیری که آبرو و عزت استان بوشهر در سطح ملی بوده و سابقه درخشانی در مدیریت استان داشته است چرا باید اینگونه مورد هجمه های تخریبی قرار گیرد. کسانی که دلسوز مردم هستند شکست اخلاق مدارانه و شرافتمندانه را بر پیروزی ناجوانمردانه ترجیح داده و هرگز اصول اخلاقی را معامله نخواهند کرد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
00:02 - 1398/11/28

سلام
مطالب فوق را بادقت مطالعه کردم …
تا جایی که بنده از خصوصیات و اخلاقیات شخص ابراهیم رضایی شناخت دارم ، ایشان تا کنون به اندازه سر سوزنی از کسی و یا جناحی بد نگفته و نخواهد گفت ، چون احترام به رقیب و رعایت اصول اخلاقی از مهمترین و بارزترین خصوصیات انسانهای مؤمن و خداشناس در همه امور می باشد .
به امید تشکیل مجلس انقلابی و جوان
# جوان _ مؤمن _ انقلابی

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا