چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26146
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : به مناسبت دهه مبارک فجر روز سه شنبه در آیینی پنج پروژه عمرانی در شهرستان دشتی استان بوشهر به بهره‌برداری رسید. به گزارش« صدای استان » به نقل از ایرنا؛ فرماندار دشتی در این آیین گفت: این پروژه‌ها شامل گاز رسانی به شهرک صنعتی خورموج و طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 23 بهمن 1398 - 09:40

صدای استان : به مناسبت دهه مبارک فجر روز سه شنبه در آیینی پنج پروژه عمرانی در شهرستان دشتی استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش« صدای استان » به نقل از ایرنا؛ فرماندار دشتی در این آیین گفت: این پروژه‌ها شامل گاز رسانی به شهرک صنعتی خورموج و طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی دشتی است.

پنج پروژه عمرانی در دشتی به بهره‌برداری رسید

عبدالله نادری افزود: بخش مرکزی دشتی دارای ۲۳ روستا است که ۲۰ روستای آن دارای دهیاری است و طرح هادی در آن اجرا شده‌است.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید در ۱۰۰ درصد روستای دارای دهیاری در بخش مرکزی طرح هادی اجرا شد.

فرماندار دشتی بیان کرد: با افتتاح طرح گاز رسانی به شهرک صنعتی خورموج زمینه برای فعالیت واحدهای صنعتی در این شهرک فراهم شد و این واحدها می‌توانند از انرژی پاک و ارزانتر گاز بهره‌مند شوند.

نادری اظهارداشت: با افتتاح این طرح سالانه یک میلیون لیتر سوخت نفت سفید و نفت گاز صرفه جویی خواهد شد.

وی یاداورشد: برای اجرای این پروژه‌ها اعتبار ۹۳ میلیارد ریال هزینه شده‌است.

رئیس بنیاد مسکن انقلب اسلامی دشتی گفت: برای اجرای طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی دشتی درمجموع ۲۶ هزار مترمربع بهسازی جدول‌گذاری و آسفالت معابر عمومی انجام شد.

سید اصغر صالحی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید ۲۷۵ هزار مترمربع از معابر عمومی روستاهای بخش مرکزی دشتی بهسازی و آسفالت شده‌است این درحالی است که پیش از این در مجموع۲۱۹ هزار متر مربع از معابر روستاهای این شهرستان آسفالت شده بود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون برای ۹۵ درصد واحدهای مسکونی روستاهای بخش مرکزی دشتی سند ثبتی صادر و ۵۰ درصد از این واحدها مقاوم سازی شده‌است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا