جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26134
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: نیروهای بومی در آتش‌نشانی خارگ جذب شوند. به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ بهروز خواجه عصر دوشنبه در آئین افتتاح ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خارگ ضمن تشریح بخشی از جوانب افتتاح این ساختمان و لزوم توجه ویژه به جذب نیروهای بومی در این…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 23 بهمن 1398 - 09:31

صدای استان : رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: نیروهای بومی در آتش‌نشانی خارگ جذب شوند.

به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ بهروز خواجه عصر دوشنبه در آئین افتتاح ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خارگ ضمن تشریح بخشی از جوانب افتتاح این ساختمان و لزوم توجه ویژه به جذب نیروهای بومی در این ایستگاه اظهار کرد: افتتاح ساختمان آتش نشانی یکی از نیازهای اساسی شهر و شهروندان جزیره خارگ بوده است که با برنامه ریزی مناسب هم اکنون به مرحله احداث رسیده و به مردم خارگ تقدیم می‌شود.

نیروهای بومی در آتش‌نشانی خارگ جذب شوند

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های شهروندان از آغاز این پروژه جذب نیروهای بومی بوده است که با توجه به شرایط خاص جزیره و همچنین ماهیت شغل آتش‌نشانی خواسته‌ای بجاست که امیدواریم همانطور که مسئولان استانی در این خصوص حسن نظر داشته‌اند با اتخاذ تدابیری ویژه عملیاتی شود.

وی همچنین خواستار توجه ویژه و تخصیص اعتبارات استانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر خارگ شد و گفت: علی رغم اینکه مجموعه شورا و شهرداری تمام همت و ظرفیت‌های خود را برای اجرای پروژه‌های درخور و رضایتمندی شهروندان به کار گرفته است اما متأسفانه موانع و مشکلات مالی سبب کند شدن این روند شده است که امیدواریم مورد توجه و نگاه خاص مسئولین در استان قرار گیرد.

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ نیز با تشریح روند اجرایی افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهرداری خارگ، شاخص روند توسعه حوزه عمران شهری در خارگ را مثبت قلمداد کرد.

وی بیان داشت: مجموعه شهرداری و شورا با علم به لزوم اجرای پروژه‌های زیرساختی در جزیره، رویکرد خود را مبتنی بر برنامه ریزی مدون و تخصصی قرار داده است که خوشبختانه هم اکنون دو پروژه شاخص احداث ساختمان آتش نشانی و شهر بازی سرپوشیده با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری و کلنگ زنی رسیده است.

شهردار خارگ ادامه داد: پروژه احداث ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خارگ از ابتدای دوره دغدغه جدی مجموعه شهرداری و شورا بود که خوشبختانه هم اکنون پس از گذشت ۵۰ سال از تأسیس شهرداری خارگ تقدیم شهروندان شریف خارگ می‌شود.

وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۲۵ متر مربع با روند و کیفیتی در خور احداث شده است و همچنین با پیگیری مجدانه ای که صورت گرفت یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی با تجهیزاتی به روز نیز به این شهرداری تخصیص یافت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا