جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26111
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : شب گذشته، پس از جلسه شورای عالی قوه قضاییه در بوشهر، شماری از افرادی که در مورد مشکل قضایی خود انتقاداتی را در کلیپی مطرح کرده بودند به دیدار چهره به چهره بارئیس قوه قضاییه دعوت شدند و از نزدیک به بیان مشکل خود پرداختند. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛…

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 بهمن 1398 - 12:06

صدای استان : شب گذشته، پس از جلسه شورای عالی قوه قضاییه در بوشهر، شماری از افرادی که در مورد مشکل قضایی خود انتقاداتی را در کلیپی مطرح کرده بودند به دیدار چهره به چهره بارئیس قوه قضاییه دعوت شدند و از نزدیک به بیان مشکل خود پرداختند.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ درجریان دیدار رئیس قوه قضاییه با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان بوشهر ، کلیپی پخش شد که در آن شماری از مراجعه کنندگان به بخش های مختلف قضایی استان بوشهر ، انتقاداتی را مطرح کرده بودند.

ملاقات رئیس دستگاه قضا با شماری از مراجعان به دادگستری بوشهر

همزمان یک فعال اجتماعی نیز از مشکل کمبود آب در برخی نقاط استان بوشهر گفت و دلیل آن را تخلفات گسترده رخ داده در باغ شهرها دانست.

رئیس دستگاه قضا در این مورد سازمان بازرسی کل کشور را مامور کرد که به سرعت گزارشی در این خصوص تهیه کند.

همچنین، برخی از مراجعه کنندگان به دادگستری استان بوشهر نیز، پرونده‌های خود را با رییس قوه قضاییه در میان گذاشتند و  رییسی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات قضایی آن‌ها صادر کرد.

در این ملاقات مردمی، علاوه بر رئیس قوه قضاییه، سخنگوی این قوه و رئیس کل دادگستری استان بوشهر هم حضور داشتند.

دیداربا اقشار مختلف مردم ،شرکت در شورای عالی قوه قضاییه  استان ، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های سفر یکروزه رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر بود.

همچنین تعدادی از معاونان و مدیران کل این قوه در سفر به شهرستان‌های ده گانه استان بوشهر  مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی کردند.

طبق قانون اساسی، ایران سه قوه مستقل مجریه، قضاییه و مقننه دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا