چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26092
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: حمایت ویژه‌ای از فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر خواهیم داشت. به گزارش« صدای استان » به نقل ازمهر؛ عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشست امضای تفاهم نامه حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر پنجمین استان کشور است که صندوق حمایت…

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 بهمن 1398 - 11:04

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: حمایت ویژه‌ای از فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر خواهیم داشت.

به گزارش« صدای استان » به نقل ازمهر؛ عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشست امضای تفاهم نامه حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر پنجمین استان کشور است که صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در آن راه اندازی شده است.

حمایت ویژه‌ای از فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر خواهیم داشت

وی افزود: با توجه به اهداف این صندوق امید می‌رود روند حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان توسط صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با جدیت دنبال شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: فعالیت صندوق حمایت از تحقیق و توسعه صنایع پیشرفته در مسیر توسعه شرکت‌های دانش بنیان اقدام ارزشمندی است که انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته هم در این نشست گفت: راه اندازی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان بوشهر در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تمرکز زدایی از مرکز برای حمایت از این شرکت‌ها است.

رضا نقی پور بیان کرد: ارائه تسهیلات بانکی، خدمات، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دانش بنیان بخشی از مزایای صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است.

وی گفت: وزارت صمت با تمام تلاش آماده خدمت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.

با امضای تفاهم نامه سه جانبه بین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، مراکز علمی استان و نظارت استانداری بوشهر، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در استان بوشهر افتتاح شد.

این تفاهم نامه با هدف تقویت اقتصادی دانش بنیان و توسعه صنایع پیشرفته و خدمات مبتنی بر علوم و فناوری امضا شده است.

موضوع تفاهم نامه مذکور، مشارکت در شناخت اولویت‌های حمایتی، فرصت‌های سرمایه گذاری، زمینه‌های مناسب صادراتی و جذب سرمایه گذاری خارجی در صنایع پیشرفته و همکاری با هدف تبدیل ایده‌های فناوری و کارآفرینی به محصول یا خدمت و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی است.

همچنین همکاری در زمینه توسعه بنگاه‌های فعال به ویژه گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و محصولات جدید از دیگر موضوعات تفاهم نامه مذکور است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا