چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26081
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:مرد ۲۶ ساله‌ای که هنگام انتقال مواد مخدر با همدستش درگیر و او را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.   به گزارش « صدای استان »؛ سردار خلیل واعظی بیان کرد: صبح ۱۲ بهمن به پلیس گزارش شد که یک جسد در اطراف شهر عسلویه پیدا شده است….

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 16 بهمن 1398 - 10:39

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:مرد ۲۶ ساله‌ای که هنگام انتقال مواد مخدر با همدستش درگیر و او را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

Image result for قتل یک زن در درگیری بر سر مواد مخدر"به گزارش « صدای استان »؛ سردار خلیل واعظی بیان کرد: صبح ۱۲ بهمن به پلیس گزارش شد که یک جسد در اطراف شهر عسلویه پیدا شده است. با حضور کارشناسان پلیس آگاهی مشخص شد جسد متعلق به زنی ۴۰ ساله است که چندروز از مرگش می‌گذرد.

 

 

به گفته فرمانده انتظامی استان، وجود آثار خون، نحوه مرگ و مستنداتی دیگر باعث شد کارآگاهان پلیس فرضیه قتل مقتول را در دستور کار قرار دهند و مسیر تحقیقات را برروی شناسایی هویت قاتل متمرکز کنند.

 

 

واعظی ادامه داد: با شناسایی هویت مقتول مشخص «ش. د» ساکن یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان بوده که حدود ۱۰ روز قبل از خانه خارج و دیگر برنگشته است.

او گفت: با جمع آوری مستندات لازم، فردی ۲۶ ساله به هویت«ع» اهل یکی از شهر‌های استان فارس و ساکن شهر محل سکونت مقتول شناسایی و دیروز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهم به قتل پس از دستگیری و رویارویی با مدارک پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

 

 

واعظی افزود: متهم درتوضیح چگونگی قتل گفت که برای انتقال و فروش ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه مقتول به سمت عسلویه حرکت کردیم، در جاده فرودگاه عسلویه به علت اختلاف خودرو را متوقف کردم، پس از خارج کردن سوییچ، همدستم را پیاده کردم و با زدن چندین ضربه چاقو او را به قتل رساندم و جسد را مخفی کردم.

رئیس پلیس استان بوشهر تاکید کرد: تحقیقات کارآگاهان در این خصوص ادامه دارد.

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا