پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26062
تعداد نظرات: ۰

استاندار بوشهر در نشست خبری به مناسبت دهه فجر توضیحاتی در مورد مسائل و پروژه های مهم استان همچون راه آهن و کارگروه ملی آلایندگی عسلویه ارائه کرد.     « صدای استان »؛ عبدالکریم گراوند در نشست با خبرنگاران گفت: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی مشکل آب تنگک ها و محلات…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 14 بهمن 1398 - 09:27

استاندار بوشهر در نشست خبری به مناسبت دهه فجر توضیحاتی در مورد مسائل و پروژه های مهم استان همچون راه آهن و کارگروه ملی آلایندگی عسلویه ارائه کرد.

 

 

« صدای استان »؛ عبدالکریم گراوند در نشست با خبرنگاران گفت: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی مشکل آب تنگک ها و محلات جنوبی بوشهر حل شده است، همچنین فاضلاب بافت قدیم بوشهر که با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

 

 

پروژه های افتتاحی دهه فجر

استاندار بوشه با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر ۶۷۱ پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر بااعتبار ۸۵۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: ۸۳ پروژه عمرانی در این ایام دهه فجر در شهرها و روستاهای استان بوشهر عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که اعتبار آن‌ها ۳۴۷ میلیارد تومان است.

گراوند اضافه کرد: مجموع پروژه‌های اجرایی و افتتاحی استان در ایام دهه فجر بیش از ۱,۲۰۰ میلیارد تومان است که این پروژه‌ها به‌استثنای پروژه‌هایی است که به مناسبت‌های مختلف افتتاح می‌شود.

وضعیت شورا و شهرداری آبپخش 

وی در خصوص مسائل مربوط به استیضاح شهردار آب‌پخش و اختلافات میان شهرداری و شورای این شهر گفت: متأسفانه اختلافاتی بین شهرداری و شورای شهر آب‌پخش وجود دارد و اتفاقاتی نیز رخ داد.

گراوند بیان کرد: قانون‌گذار موارد مربوط به استیضاح و سوال از شهردار را تعریف کرده است و شورا نیز باید همین مسیر را طی کند که در غیر این صورت با مشکل روبرو خواهد شد.

وی عنوان کرد: ما شورا را یک‌نهاد مدنی می‌دانیم و ضرورت دارد که سیکل قانونی رعایت نشود و حرمت میان شهرداری و شورا از بین نرود.

گراوند در خصوص تصمیم به انحلال شورای شهر آب‌پخش اظهار کرد: تصمیماتی در مورد انحلال شورای آب‌پخش گرفته‌شده و در حال طی کردن مراحل قانونی است و اگر این روند ادامه پیدا کند تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

خبرهایی از بازداشتی شهرداری بوشهر

وی در پاسخ به وضعیت بازداشتی‌های شهرداری بوشهر گفت: با توجه به اینکه پرونده قضائی است آن را به دستگاه‌های قضائی سپرده و به جد پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم هرکسی خطایی انجام داده است به مجازات آن برسد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در چنین مواردی نباید قضاوت کرد و باید صبور بود. امید داریم این پرونده هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

دلیل عزل فرماندار دیلم

یکی از نهادهای نظارتی، بحث‌هایی درخصوص ایبشان داشت، چون در شهرداری بوشهر مسئولیت مالی و امضای چک ها داشته و نیاز به تحقیقات بود. با وجود اینکه ایشان هم صحبت‌هایی داشت ولی بازهم عذر او را خواستیم و بعد از روشن شدن پرونده می‌توان قضاوت کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا