پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26056
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و رسانه‌های این استان تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛مازیار هوشمند شنبه شب درگفت و گو با خبرنگاران افزود: باتوجه به درخواست خبرنگاران و همچنین و بروز مشکل فنی در ارسال…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 13 بهمن 1398 - 08:43

صدای استان :مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و رسانه‌های این استان تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛مازیار هوشمند شنبه شب درگفت و گو با خبرنگاران افزود: باتوجه به درخواست خبرنگاران و همچنین و بروز مشکل فنی در ارسال آثار مهلت ارسال اثر به جشنواره تا تاریخ یاد شده تمدید شد در آخرین روز مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره مطبوعات بوشهر تمدید شد

وی بیان کرد: متقاضیان حضور در جشنواره می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.boushehr.pressfestival.ir بارگزاری کنند.

هوشمند بیان کرد: جشنواره در سه بخش حرفه‌ای، موضوعی و ویژه برگزار می‌شود، که بخش حرفه‌ای جشنواره شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش (خبری، تحلیلی، تحقیقی)، خبر، تیتر، عکس (خبری – گزارش تصویری)، طنز و کاریکاتور، گرافیک، طراحی و صفحه آرایی است.

وی با اشاره به این که آثار بخش موضوعی در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، محیط زیست و بحران آب و حقوق شهروندی بررسی و داوری خواهد شد، افزود: بخش ویژه این جشنواره با توجه به اهمیت منطقه عسلویه به موضوع «عسلویه، پایتخت انرژی ایران» اختصاص داده شده‌است.

هوشمند ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ ۹۴/۰۷/۰۱ تا ۹۸/۰۶/۳۱ در رسانه های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های الکترونیک غیر برخط) که مبدأ فعالیت آنان در استان بوشهر است منتشر و چاپ شده باشد.

وی گفت: آثار چاپ شده در رسانه های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا