جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26054
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : شاهین بوشهر از زمان حضور میشو نتایج نسبتا خوبی گرفته و حالا امید بیشتری برای بقا در لیگ برتر دارد. به گزارش صدای استان»؛ شاهین بوشهر که امسال به لیگ برتر صعود کرد، اوایل فصل نتوانست روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. این تیم در ۱۰ بازی ابتدایی لیگ برتر فقط ۲…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 13 بهمن 1398 - 08:42

صدای استان : شاهین بوشهر از زمان حضور میشو نتایج نسبتا خوبی گرفته و حالا امید بیشتری برای بقا در لیگ برتر دارد.

به گزارش صدای استان»؛ شاهین بوشهر که امسال به لیگ برتر صعود کرد، اوایل فصل نتوانست روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. این تیم در ۱۰ بازی ابتدایی لیگ برتر فقط ۲ امتیاز به دست آورد تا خیلی ها تصور کنند اولین تیم سقوط کننده به لیگ یک است. منتهی مدیران باشگاه با تغییراتی که در کادرفنی ایجاد کردند تا حد زیادی شرایط تیم خود را بهبود بخشیدند و حالا هواداران شاهین به بقا بسیار امیدوار شده اند.

میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات از هفته یازدهم لیگ برتر رسما هدایت شاهین را برعهده گرفت و حضور او بسیار تاثیرگذار بوده است. شاهینی که در ۱۰ بازی ۲ امتیاز کسب کرده بود، از زمان حضور میشو ۸ مسابقه انجام داده که ۸ امتیاز به دست آورده است.

شاهین با هدایت میشو به غیر از دو مسابقه با استقلال و سپاهان که شکست های سنگینی را تجربه کرد، در ۶ بازی دیگر هیچ باختی نداشته و البته که تیم های مقتدری را متوقف کرده است. آنها علاوه بر تساوی با سایپا و پارس جنوبی موفق شدند تراکتور، صنعت نفت آبادان و شهرخودروی مشهد را نیز با تساوی متوقف کنند و روز گذشته اولین برد خود را مقابل پیکان جشن بگیرند.

با پیروزی ای که دیروز شاهین به دست آورد شانس این تیم برای بقا درلیگ برتر افزایش پیدا کرد. آنها حالا با تیم های بالایی خود در جدول فاصله زیادی ندارند و با کسب چند نتیجه خوب دیگر به راحتی می توانند از قعرجدول جدا شوند. از این رو هواداران شاهین نیز بسیار از عملکرد میشو رضایت دارند و با حمایت از این مربی کروات نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا تیم شان در جدول چند پله صعود کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا