جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26022
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : شاهین شهرداری بوشهر برای پیروزی در لیگ برتر ۱۸ هفته منتظر ماند و این زمان زیادی بود. اما به هر صورت طلسم شکست و شاهین در خارج از خانه در برابر پیکان طعم شیرین پیروزی را چشید. به گزارش «صدای استان»؛ کمتر طرفدار شاهین فکر می کرد تیم در تهران و در…

تاریخ انتشار: شنبه ، 12 بهمن 1398 - 12:12

صدای استان : شاهین شهرداری بوشهر برای پیروزی در لیگ برتر ۱۸ هفته منتظر ماند و این زمان زیادی بود. اما به هر صورت طلسم شکست و شاهین در خارج از خانه در برابر پیکان طعم شیرین پیروزی را چشید.

به گزارش «صدای استان»؛ کمتر طرفدار شاهین فکر می کرد تیم در تهران و در بازی با پیکان برنده شود؛ به این دلیل که ۱۷ هفته بود که نبرده بود. از همه مهمتر با نتیجه ۳-۱٫ این نتیجه ثابت کرد فوتبال ورزش غیر قابل پیش بینی است و شاهین هم در ادامه مسیر می تواند به یک تیم خوب تبدیل شود.

اولین پیروزی در لیگ برتر آنقدر برای شاهین حلاوت داشت که به شکل ها و انواع مختلف شادی کردند. البته همه این شادی به خاطر شکست پیکان نبود. بغض شاهینی ها به خاطر ۱۷ هفته نبردن شکست و از همه مهمتر اینکه آنها در ادامه مسیر می توانند بیش از پیش برای ماندن در جدول بازی ها امیدوار باشند. شاهینی ها البته به خوبی می دانند به خاطر امتیازاتی که در بازی های گذشته از دست دادند برای حضور در جدول بازی ها این برد کافی نیست و باز هم باید بازی های خوب و پیروزی های ارزشمند را در ۱۲ هفته باقی مانده از لیگ برتر تکرار کنند.

شاهین شهرداری بوشهر در ادامه بازی ها میزبان نساجی است. و طبیعتا با وجود میزبانی از نساجی کار سختی را در برابر این تیم پیش رو خواهد داشت. به این دلیل که نساجی در بازی خانگی در برابر سایپا با نتیجه ۳-۱ شکست خورد و به دنبال این است که در بازی با شاهین در بوشهر جبران کند.

منبع:ورزش سه


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا