جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26018
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : هافبک شاهین با ابزار خوشحالی بابت پیروزی بزرگ هفته بهمراه تیمش مقابل پیکان، انگیزه‌شان برای بقا را زیاد دانست. به گزارش «صدای استان»؛ میثم دورقی در دومین حضورش در ترکیب شاهین بار دیگر توانست نمایش درخشانی در ترکیب تیمش به جا بگذارد و با سه امتیاز شیرین از شهر قدس خارج شوند….

تاریخ انتشار: شنبه ، 12 بهمن 1398 - 12:03

صدای استان : هافبک شاهین با ابزار خوشحالی بابت پیروزی بزرگ هفته بهمراه تیمش مقابل پیکان، انگیزه‌شان برای بقا را زیاد دانست.

به گزارش «صدای استان»؛ میثم دورقی در دومین حضورش در ترکیب شاهین بار دیگر توانست نمایش درخشانی در ترکیب تیمش به جا بگذارد و با سه امتیاز شیرین از شهر قدس خارج شوند.

او درباره این بازی و نتیجه رقم خورده گفت: قبل از بازی هم گفته بودم و این پیروزی به هیچ عنوان شگفت انگیز و عجیب نبود. ما مطمئن بودیم که قادر خواهیم بود با ارائه یک نمایش بی نقص و کم اشتباه به پیروزی دست پیدا کنیم.

دورقی در ادامه صحبت‌هایش گفت: خیلی زود توانستیم پیکان را تحت تاثیر شرایط تاکتیکی خودمان کنیم و در نهایت نیز به گل دست یافتیم تا آنها کنترل بازی را به طور کامل از دست بدهند. در ادامه نیز فرصت‌های خوبی شکل دادیم که منجر به گل‌های بعدی ما شد.

هافبک شاهین بوشهر درباره پیروزی بزرگ تیمش گفت: در نیمه دوم طبیعی بود که فشار زیادی برای تهاجمی وارد نکنیم و به دنبال حفظ سه گل خودمان باشیم. اگر پیکان در نیمه دوم شرایط بهتری داشت به این دلیل بود و مهم این بود که سه امتیاز نهایی بازی به حساب ما واریز شد.

دورقی در پایان درباره شانس تیمش برای بقا گفت: قبل از بازی گفته بودم که ۳۹ امتیاز مانده و با رسیدن به آنها باید به دنبال سهمیه بقا باشیم. اکنون سه امتیاز حساس مقابل یکی از رقبای اصلی خودمان گرفته‌ایم و در ادامه نیز باید این شرایط را ادامه دهیم. شاهین باید اوج بگیرد و هوادارانش را خوشحال‌تر از همیشه کند و ما به این موضوع کاملا ایمان داریم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا