شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26016
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دقایقی پیش برای سفری یک روزه به جنوب استان بوشهر، وارد فرودگاه خلیج فارس عسلویه شد. به گزارش «صدای استان»؛ سورنا ستاری با استقبال استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستان عسلویه به فرودگاه خلیج فارس عسلویه وارد شد. ستاری، با حضور در فاز‌های دوم و…

تاریخ انتشار: شنبه ، 12 بهمن 1398 - 12:02

صدای استان : معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دقایقی پیش برای سفری یک روزه به جنوب استان بوشهر، وارد فرودگاه خلیج فارس عسلویه شد.

به گزارش «صدای استان»؛ سورنا ستاری با استقبال استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستان عسلویه به فرودگاه خلیج فارس عسلویه وارد شد.

ستاری، با حضور در فاز‌های دوم و سوم، و اول پارس جنوبی از سیستم کنترل دی سی اس، طرح پمپ‌های مذاب و واحد تولید کلر آبگیر که همگی جزء طرح‌های دانش بنیان به شمار می‌روند، بازدید می‌کند.

بازدید از طرح‌های تولیدی شرکت‌های دانش بنیان هلدینگ اچ ان تی در پتروشیمی تخت جمشید، طرح سلول‌های الکتورلایزر پتروشیمی مبین، کاتالیست‌های واحد آروماتیک پتروشیمی نوری، روند فعالیت پتروشیمی جم، بازدید از شرکت‌های مرکز رشد شهرستان کنگان و شرکت در جلسه رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عسلویه و کنگان است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا