سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26014
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم و هواداران آن‌ها خواست اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند. به گزارش «صدای استان» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ خسرو دهقانی گفت: اکنون در مرحله دیگری از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، زیرا دیروز بررسی صلاحیت…

تاریخ انتشار: شنبه ، 12 بهمن 1398 - 12:01

صدای استان : سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم و هواداران آن‌ها خواست اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

به گزارش «صدای استان» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ خسرو دهقانی گفت: اکنون در مرحله دیگری از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، زیرا دیروز بررسی صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان پایان یافت و امروز نتایج به فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

او ادامه داد: این نتایج مطابق قانون کتبی به داوطلبان اعلام خواهد شد و آن عده از داوطلبان که صلاحیت آنان در مراحل قبلی تایید شده و در شورای نگهبان احراز نشده، می‌توانند از امروز به مدت سه روز شکایت خود را به این شورا تحویل دهند.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: شورای نگهبان از ۱۵ تا ۲۲ بهمن شکایت‌ها را بررسی خواهد کرد. ۲۲ بهمن اسامی قطعی نامزد‌ها اعلام می‌شود و ۲۳ بهمن فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه اسامی را آگهی خواهند کرد.

دهقانی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزد‌های مجلس یازدهم از ۲۴ بهمن آغاز خواهد شد، از نامزد‌ها و هواداران آنان خواست اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، فقط به معرفی برنامه‌های خود بپردازند و از تخریب رقبا بپرهیزند.

او ابراز امیدواری کرد که انتخابات در فضایی آرام و قانونمند برگزار شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا