پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26002
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب عبور امواج ناپایدار جوی در برخی از ساعت‌های روز شنبه و یکشنبه برای این استان احتمال بارش پراکنده باران و  رعد و برق پیش بینی میی‌شود. به گزارش«صدای استان »؛پیام مساعدی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین طی امروز…

تاریخ انتشار: شنبه ، 12 بهمن 1398 - 10:21

صدای استان : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب عبور امواج ناپایدار جوی در برخی از ساعت‌های روز شنبه و یکشنبه برای این استان احتمال بارش پراکنده باران و  رعد و برق پیش بینی میی‌شود.

به گزارش«صدای استان »؛پیام مساعدی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین طی امروز تا نیمه‌های روز شنبه شرایط جوی و دریایی آرام پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: همچنین روزهای یکشنبه و دوشنبه به سبب وزش باد شدید شمال غربی خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی مناطق همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد جنوب غربی به تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است‌.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۴۰ بامداد، مد اول ساعت ۱۲:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۷:۲۱ و مد دوم ساعت ۲۳:۱۱ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا