پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25978
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : همزمان با هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم پارس جنوبی در خانه میزبان گل گهر و شاهین شهرداری در تهران مهمان پیکان خواهد بود.   به گزارش «صدای استان»؛ فردا همزمان با هجدومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم پارس جنوبی و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 10 بهمن 1398 - 18:55

صدای استان : همزمان با هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم پارس جنوبی در خانه میزبان گل گهر و شاهین شهرداری در تهران مهمان پیکان خواهد بود.

 

به گزارش «صدای استان»؛ فردا همزمان با هجدومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم پارس جنوبی و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر خواهد رفت.

پارس جنوبی جم که اکنون با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد در تلاش است با کسب نتایج مناسب در هفته‌های باقیمانده حساب خود را از دیگر مدعیان سقوط جدا کند.

زردپوشان جمی دیروز از سوی مدیرعامل باشگاه شارژ مالی شدند تا با انگیزه بالا مهیای دیدار حساس این هفته مقابل گل گهر سیرجان و شاگردان مجید جلالی شوند.

فردا همچنین شاهین شهرداری بوشهر در یک دیدار خارج از خانه از ساعت ۱۵ به مصاف با پیکان خواهد رفت.

شاهین نیز ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت کرده است تا جمع پرداختی‌ها از ابتدای فصل تا کنون به ۵۰ درصد برسد.

شاهین برای بازی با تیم پیکان صبح امروز راهی تهران  شده است و در این دیدار لوکا گادرانی و مصطفی احمدی به دلیل مصدومیت و حسین مالکی و مرتضی غلامعلی تبار به علت محرومیت  غایب خواهند بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا