جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25949
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون امور عمرانی استانداری بوشهرگفت: در رابطه با پرداخت عوارض آلایندگی در استان هنوز تصمیمی گرفته نشده است. به گزارش «صدای استان»؛ مهرداد ستوده در گفت وگو با ایرنا در بندر دیر افزود:برنامه و بودجه، امور مالیاتی و محیط زیست استان توزیع آلایندگی بر اساس مدل های که سازمان محیط زیست ارائه…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 7 بهمن 1398 - 13:31

صدای استان : معاون امور عمرانی استانداری بوشهرگفت: در رابطه با پرداخت عوارض آلایندگی در استان هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش «صدای استان»؛ مهرداد ستوده در گفت وگو با ایرنا در بندر دیر افزود:برنامه و بودجه، امور مالیاتی و محیط زیست استان توزیع آلایندگی بر اساس مدل های که سازمان محیط زیست ارائه می دهد، تقسیم می کنند.

وی در رابطه با حذف عوارض آلایندگی شهرستان دیر یادآورشد: توزیع عوارض آلایندگی در دست بررسی و کارشناسی قراردارد و در این زمینه اظهار نظری نشده  و اگر شهرستان دیر حقی داشته باشد به آن برخواهد گشت.

معاون امورعمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت داشت: هیچ کسی دنبال تضییع حقوق مردم شهرستان دیر نیست و مدیران استان تصمیم دارند که حق هیچ شهرستانی ضایع نشود و نگاه این است که میزان آلایندگی در مناطق و شهرستان ها به حداقل برسانند.

وی گفت: با نگاه کارشناسی  مبلمان شهری شهرستان دیر ارتقا می یابد و  برای گردشگری و ساحل این شهرستان نیز برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

ستوده افزود: با قاطعیت می گویم که هیچ پروژه ای بدون اخذ مجوز محیط زیست اجرایی نخواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا